ΔΑΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΑΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΟΛΟΓΙΑ / Forest Ergonomics
Κωδικός111Ε
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000103

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος (2009-2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 20
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής533

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΑΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600102244
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν τις ακόλουθες γνώσεις, ικανότητες ή δεξιότητες: Γνώση της αξία; και εφαρμογής των αρχών της εργονομίας στην δασική εργασία, με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων, τραυματισμών, αλλά και την επίτευξη της ασφάλειας σε εργασιακά περιβάλλοντα. Ικανότητα επιλογής εξοπλισμού εργασίας ανάλογα με την εργασία. Ικανότητα στο σχεδιασμό προτάσεων αλλαγής μεθόδου εργασίας σύμφωνα με τις προσταγές της Εργονομίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μέσα, εργασίες, συστήματα, εργασιολογία και οργάνωση εργασιών συγκομιδής δασικών προϊόντων. Διαμόρφωση, ταξινόμηση και διακίνηση των δασικών Προϊόντων.
Λέξεις Κλειδιά
Ανθρώπινος παράγοντας, Εργονομία, Εργασιολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση πολυμεσικών εφαρμογών στην αίθουσα διδασκαλίας αλλά και κατά τις εργαστηριακές ασκήσεις. Ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301
Εργαστηριακή Άσκηση200,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,7
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Δίνονται οι επιλογές: α) προφορική εξέταση ή γραπτή εξέταση με ερωτήσεις ανάπτυξης (70%) και β) μίνι ερευνητική εργασία με συλλογή δεδομένων (και παρουσίαση) 70% Το υπόλοιπο 30% του βαθμού προκύπτει από την επίδοση στις εργαστηριακές ασκήσεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Μαρμαράς, Ν., Ναθαναήλ, Δ., 2015. Εισαγωγή στην εργονομία. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/513
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020