Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να γνωρίζουν πως να προωθήσουν τα ελληνικά προϊόντα στο εσωτερικό και εξωτερικό, και από τι επηρεάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή για την αγορά προϊόντων. Επίσης θα γνωρίζουν πως γίνονται οι πωλήσεις, η προώθηση πωλήσεων, η εμπορία αγροτικών προϊόντων για να βοηθήσουν τους παραγωγούς και τους καταναλωτές.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στη Συμπεριφορά του καταναλωτή αγροτικών προϊόντων. Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή (ψυχολογικοί, κοινωνιολογικοί, ανθρωπολογικοί, οικονομικοί, φυσικοί, επικοινωνιακοί). Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή. Αντίληψη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή. Μέτρηση και αλλαγή στάσεων. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά. Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή αγροτικών προϊόντων. Έρευνα αγοράς αγροτικών προϊόντων. Μέθοδοι έρευνας αγοράς και συλλογής πληροφοριών. Σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Δειγματοληψία και επεξεργασία δεδομένων έρευνας αγοράς.
Λέξεις Κλειδιά
Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ψυχολογικοί, Κοινωνιολογικοί, Οικονομικοί, Ανθρωπολογικοί παράγοντες, Ήθη και Έθιμα