ΑΓΓΛΙΚΑ-4

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ-4 / ENGLISH-4
ΚωδικόςΝ0704
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΓεωπονίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420001799

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ-4
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600104046

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΓεωπονίας & Δασολογίας
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Δ (33)
ΗμερολόγιοMittwoch 11:00 to 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Ν0701 ΑΓΓΛΙΚΑ-1
  • Ν0702 ΑΓΓΛΙΚΑ-2
  • Ν0703 ΑΓΓΛΙΚΑ-3
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές: -γνωρίζουν το ειδικό λεξιλόγιο στην αγγλική θεμάτων που αφορούν την άροση, την άρδευση και την αποστράγγιση, τα λιπάσματα , τα βοοειδή, τις γαλακτοπαραγωγικές αγελάδες και την επεξεργασία τροφίμων. -έχουν εξικοιωθεί με την μορφή και δομή της επιστημονικής περίληψης καθώς και των οδηγιών της ΕΕ. -γνωρίζουν τη θεωρία και τις γλωσσικές δομές για να παρουσίασουν τις σπουδές τους τις δεξιοτήτες και τα προσόντα τους στην αγγλική. -έχουν παρουσιάσει δύο φορές το προφιλ τους στην τάξη, στην αγγλική γλώσσα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό διευρύνεται περαιτέρω το εύρος του ειδικού λεξιλογίου που αποκτούν οι φοιτητές-τριες μέσα από κείμενα που αφορούν Στο μάθημα αυτό διευρύνεται περαιτέρω το εύρος του ειδικού λεξιλογίου που αποκτούν οι φοιτητές-τριες μέσα από κείμενα που αφορούν την άροση, την άρδευση και την αποστράγγιση, τα λιπάσματα , τα βοοειδή, τις γαλακτοπαραγωγικές αγελάδες και την επεξεργασία τροφίμων. Επίσης, εξοικειώνονται με την μορφή και δομή της επιστημονικής περίληψης καθώς και των οδηγιών της ΕΕ. Επιπλέον παρουσιάζεται η θεωρία, οι τρόποι εφαρμογής καθώς και οι γλωσσικές δομές που απαιτούνται για την παρουσίαση των σπουδών, δεξιοτήτων και προσόντων των φοιτητών σε διεθνές εκπαιδευτικό ή εργασιακό περιβάλλον. Επίσης πραγματοποιούνται προσωπικές παρουσιάσεις των φοιτητών (για όσους το έχουν επιλέξει). Επίσης, εξοικειώνονται με την μορφή και δομή της επιστημονικής περίληψης καθώς και των οδηγιών της ΕΕ. Επιπλέον παρουσιάζεται η θεωρία, οι τρόποι εφαρμογής καθώς και οι Αγγλιλές γλωσσικές δομές που απαιτούνται για την παρουσίαση των σπουδών, δεξιοτήτων και προσόντων των φοιτητών σε διεθνές εκπαιδευτικό ή εργασιακό περιβάλλον. Επίσης πραγματοποιούνται προσωπικές παρουσιάσεις των φοιτητών (για όσους το έχουν επιλέξει).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις401,4
Άσκηση Πεδίου
Εκπόνηση μελέτης (project)200,7
Σύνολο602,1
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Kazamia, V. & I. Ziaka. 2006. English for Agricultural Sciences. Thessaloniki: University Studio Press Καζαμία, Β. & Ι. Ζιάκα. 2006. Γλωσσάρι Βασικών Γεωπονικών Όρων. Θεσσαλονίκη: University Studio Press
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σημειώσεις για τη θεωρία, την εφαρμογή καθώς και τη χρήση της αγγλικής γλώσσας κατά την παρουσίαση των σπουδών, δεξιοτήτων και των προσόντων.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-11-2015