Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να έχουν αναπτύξει την ικανότητά τους για:
~ την κριτική ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων (ποιημάτων και πεζογραφημάτων) που είναι ανθολογημένα στα σχολικά βιβλία Γυμνασίου και Λυκείου
~ την οργάνωση σχεδίων μαθημάτων, σύμφωνα με το ισχύον Αναλυτικό Πρόγραμμα
~ την υποστήριξη και την τεκμηρίωση των σχεδίων μαθημάτων.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Eπεξεργασία προτάσεων που, λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τη σχολική πρακτική, στοχεύουν στη διδακτική κειμένων της νεοελληνικής λογοτεχνίας που ανθολογούνται και διδάσκονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1) Λιάνα Καλοκύρη – Αλέξης Κόκκος – Ιωσήφ Φραγκούλης, Σχεδιασμός και ανάπτυξη διδακτικών ενοτήτων για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, Ηράκλειο 2015, ISBN: 978-960-93-7277-0
2) Λιάνα Καλοκύρη – Ιωσήφ Φραγκούλης, Αξιοποίηση συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, Ηράκλειο 2015, ISBN: 978-960-93-7160-5
3) Ευαγγελία Φρυδάκη, Η Θεωρία της Λογοτεχνίας στην Πράξη της ∆ιδασκαλίας. Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική, 2003