ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΝΔΙΑΙΤΗΜΑΤΟΣ-ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΝΑΛΥΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΝΔΙΑΙΤΗΜΑΤΟΣ-ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ / Analysis of Wildlife-Habitat Interactions
Κωδικός0210Υ
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό, 3ος / Διδακτορικό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000452

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΝΑΛΥΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΝΔΙΑΙΤΗΜΑΤΟΣ-ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600105723
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση θεωρητικών σχέσεων ενδιαιτήματος-άγριας πανίδας Κατανόηση των παραμέτρων στις σχέσεις ενδιαιτήματος-άγριας πανίδας και τεχνικές συλλογής τους Ανάπτυξη μαθηματικών προτύπων και στατιστικών τεχνικών για την επίλυση προβλημάτων στη διαχείριση του ενδιαιτήματος της άγριας πανίδας Ανάλυση, ερμηνεία και παρουσίαση αποτελεσμάτων στην έρευνα των σχέσεων ενδιαιτήματος-άγριας πανίδας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αρχές και εκτίμηση δημογραφικών παραμέτρων πληθυσμού. Εκτίμηση παραμέτρων ζωοκοινότητας. Εκτίμηση παραμέτρων ενδιαιτήματος από επίπεδο μικρο-κλίμακας σε επίπεδο τοπίου. Στοιχεία διαχείρισης του ενδιαιτήματος για την άγρια πανίδα σε εξελικτικό και οικοσυστημικό πλαίσιο. Ολοκληρωμένα υποδείγματα διαχείρισης ενδιαιτήματος-άγριας πανίδας και συστήματα παρακολούθησης.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις90,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών90,3
Σύνολο240,9
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Morrison, M.L., B.G. Marcot & W.R. Mannan (2005) Wildlife-Habitat Relationships: Concepts and Applications. 3rd ed. Island Press, Washington. Morrison, M.L. W.M. Block, D.M. Strickland, B.A. Collier & M.J. Peterson (2008) Wildlife Study Design. 2nd ed. Springer, New York. Zuur, A.F., E.N. Ieno & G.M. Smith (2007) Analysing Ecological Data. Springer, New York.
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-11-2015