Αραβικά IIIΙ A2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά IIIΙ A2 / Arabic III A2
ΚωδικόςΥ305
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα άννα Πυροβολάκη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012640

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 22
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό324

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά ΙΙΙ A2
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600105790
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά I Α1
  • Υ205 Αραβικά II Α1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να μπορούν να γράφουν πιο σύνθετα κείμενα, να κατανοούν επίσης πιο σύνθετα κείμενα και να προχωρήσουν στην ανάγνωση και κατανόηση του κορανικού κειμένου.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση γνώσης της Κλασικής Αραβικής Γλώσσας (αλ-φούσχα) από τους φοιτητές που έχουν ήδη ολοκληρώσει δύο εξάμηνα εκμάθησης της γλώσσας και βρίσκονται πια στο τρίτο. Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια του μαθήματος θα ολοκληρωθεί η μελέτη του αραβικού ρήματος, του ομαλού και των παράγωγων μορφών αυτού, της παθητικής φωνής, του υποθετικού λόγου, για να εισέλθουμε στο τέλος στη μελέτη των ανώμαλων ρημάτων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν και να αποδίδουν σωστά στα Ελληνικά μικρά κείμενα από την κλασσική αραβοϊσλαμική γραμματεία, καθώς και σύντομες σούρες (κεφάλαια) του Κορανίου ή αποσπάσματα μεγαλύτερων σουρών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με τους φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1044,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών80,3
Εξετάσεις180,7
Σύνολο1305,2
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές ή σε μορφή εργααιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών στα μαθήματα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Νταούντ Αλσουέις, (2016), Η όμορφη γλώσσα μας-Μαθήματα διδασκαλίας της Αραβικής γλώσσας, Μάρκου Ι. Γεώργιος & ΣΙΑ ΕΕ, Θεσσαλονίκη 2. Ellethy Yaser, (2008), H Αραβική γλώσσα για τους Έλληνες, Ζήτρος, Θεσσαλονίκη
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-08-2018