ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ II

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ II / GEOINFORMATION II
ΚωδικόςΥ33
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Τσιούκας
Γνωστικό ΑντικείμενοΥΠΟΔΟΜΗΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓΝΩΣΗ Η/Υ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20001028

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 193
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Υποδομής215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ II
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600105885

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠολυτεχνείο (πτέρυγα Γ)
ΌροφοςΌροφος 2
Αίθουσα303 Αμφιθέατρο (11)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 15:00 έως 18:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ05 ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει το μάθημα "Γεωπληροφορική Ι".
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Δημιουργία προγραμμάτων σε Python και Visual Basic για την επίλυση βασικών τοπογραφικών προβλημάτων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την Python. Command line interpreter και IDLE. Είδη απλών μεταβλητών και σύνθετες δομές δεδομένων. Τελεστές και εκφράσεις. Έλεγχος ροής εκτέλεσεης προγράμματος. Ορισμός συναρτήσεων χρήστη. Λίστες και αντικειμενοστραφής προγραμματισμός. Είσοδος και έξοδος. Ασκήσεις προγραμματισμού με σύνταξη αλγορίθμων επίλυσης προβλημάτων από τις επιστημονικές περιοχές του ΑΤΜ σε γλώσσες προγραμματισμού Visual Basic και Python.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση videoπροβολέων στην αίθουσα διαλέξεων και το εργαστήριο Η/Υ (TopoLab). Χρήση Η/Υ για την εκπόνηση των ασκήσεων του μαθήματος. Επικοινωνία με τους διδάσκοντες μέσω της πλατφόρμας e-learning και μέσω e-mail.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις13
Εργαστηριακή Άσκηση12
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο12
Σύνολο37
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η εξέταση του μαθήματος πραγματοποιείται στη νησίδα Η/Υ Topolab, όπου οι φοιτητές καλούνται να προγραμματίσουν ένα πρόγραμμα σε γλώσσα Python (5 μονάδες) και Visual Basic (5 μονάδες).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Meetings/Meeting23/A_Byte_of_Python-el.pdf
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-05-2018