Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ADAM Jean-Michel, «Genres de la presse écrite et analyse de discours », Genres de la presse écrite et analyse de discours (dir. Jean-Michel Adam, Thierry Herman, Gilles Lugrin), Semen 13 (2001), σσ. 7-14.
ΒΑΡΒΕΡΗΣ Γιάννης, «Η εμβέλεια της θεατρικής κριτικής», στο: Δημοσιογραφία και γλώσσα. Πρακτικά συνεδρίου (15-16 Απριλίου 2000), Αθήνα, Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ, 2001, σσ. 259-263.
BARNET Sylvan, Marcia STUBBS & Pat BELLANCA, The Practical Guide to Writing, New York, Longman, 1999, σσ. 289-294.
ΒΕΡΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Ζωή, «Η κριτική θεάτρου στον Τύπο», στο: Περικλής Πολίτης (επιμ.), Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας. Το ελληνικό παράδειγμα, Θεσσαλονίκη, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη), 2008, σσ. 444-481.
ΒΕΡΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Ζωή, «Η ιδιοσυγκρασία της θεατρικής κριτικής: ζεύξεις, τομές, μεταίχμια», Κ (περιοδικό κριτικής, λογοτεχνίας και τεχνών), τχ. 19 (2009), σσ. 139-149.
ΒΕΡΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Ζωή, «Τέχνη και αρθρογραφία γνώμης:Η δημοσιογραφική ταυτότητα του θεατρικού κριτικού», Ζητήματα Επικοινωνίας, τχ. 14-15 (2010), σσ. 73-87.
ΒΙΣΤΩΝΙΤΗΣ Αναστάσης, «Η κρίση της κριτικής», Νέα Πορεία «Το πρόβλημα της κριτικής», τεύχος ειδικό (1985), σσ. 82-116.
BOURDIEU Pierre, Οι κανόνες της τέχνης (μτφρ. Ε. Γιαννοπούλου), Αθήνα, Πατάκης, 2006.
ΔΗΜΑΡΑΣ Κ.Θ., «Τί, ίσως, είναι η κριτική», Η Κριτική στη νεότερη Ελλάδα, Αθήνα, Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας, Ίδρυμα Σχολής Μωραΐτη, 1981, σσ. 247-264.
FULLER David & Patricia WAUGH (eds), The Arts and Sciences of Criticism, Oxford, Oxford University Press, 1999.
HODGSON F.W., Modern Newspaper Practice, Focal Press, Oxford-Boston, 1996.
KEEBLE Richard, The Newspaper Handbook, London & New York, Routledge, 1994, σσ. 301-313.
ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ Δημοσθένης, Ημεδαπή εξορία, Αθήνα, Εκδ. Opera, 1991, σσ. 22-26.
ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ Δ. N., «Η κρίση της κριτικής», Εντευκτήριο 54 (2001), σσ. 12-19.
ΜΟΥΛΛΑΣ Παναγιώτης, Η δέκατη μούσα, Αθήνα, Σοκόλης, 2001, σσ, 9-16.
ΞΥΔΑΚΗΣ Νίκος, «Η γλώσσα της κριτικής: ιδιόλεκτο ή κορακίστικα;» στο: Δημοσιογραφία και γλώσσα. Πρακτικά συνεδρίου (15-16 Απριλίου 2000), Αθήνα, Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ, 2001, σσ. 271-280.
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Γρηγόρης, «Η τρίτη μηχανή. Εξέλιξη και μορφές της ελληνικής κινηματογραφικής κριτικής», στο: Περικλής Πολίτης (επιμ.), Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας. Το ελληνικό παράδειγμα, Θεσσαλονίκη, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη), 2008, σσ. 412-443.
ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ Σάββας, «Οι τέχνες του θεάτρου και η τέχνη της κριτικής», Δια-κείμενα 3 (2001), σσ. 93-111.
ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ Σάββας, Θεατρική Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη, University Studio Press, 2006.
ΣΟΥΜΑΣ, Θ. (επιμ.),Κριτική κινηματογράφου: από την οθόνη στο κείμενο· αναλύσεις, συνεντεύξεις, ιστορική διαδρομή στην Ελλάδα, Αθήνα, Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, 2001.
WARDLE Irving, Theatre Criticism, London & New York, Routledge, 1994.
WILDE Oscar, «Ο κριτικός ως καλλιτέχνης», Στοχασμοί (μετάφρ. Γ. Κωνσταντίνου), Αθήνα, Γκοβόστης, 2003, σσ. 338-433.
ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Βαγγέλης, «Η κριτική της λογοτεχνίας στον ημερήσιο Τύπο: σημεία και κώδικες», στο: Δημοσιογραφία και γλώσσα. Πρακτικά συνεδρίου (15-16 Απριλίου 2000), Αθήνα, Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ, 2001, σσ. 265-269.