Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Με το μάθημα αυτό αναπτύσσονται οι εφαρμογές της Επιστήμης της επικοινωνίας. Οι φοιτητές-τριες γνωρίζουν και εξοικειώνονται με τις μεθόδους και τις τεχνικές ερευνών που χρησιμοποιούνται στη μαζική επικοινωνία (ερωτηματολόγιο, ανάλυση περιεχομένου, συνέντευξη, παρατήρηση, ομάδες εστίασης αλλά και έρευνες αγοράς, δημοσιογραφικές έρευνες). Διακρίσεις ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων. Μελετούν τη δομή της επιστημονικής έρευνας. Στάδια έρευνας, δειγματοληψία, σκοπός, αντικείμενο, διατύπωση ερωτημάτων και υποθέσεων έρευνας, δομή, βιβλιογραφικές αναφορές, υποσημειώσεις).
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cohen, L., Manion, L., & Morrison, K. (2008). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Creswell, J. W. (2016). Η έρευνα στην εκπαίδευση: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση της ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας (2η έκδοση). Αθήνα: Εκδοτικό Όμιλος Ιων.
Κυριαζή, Ν. (2011). Η κοινωνιολογική έρευνα: Κριτική επισκόπηση των μεθόδων και των τεχνικών. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Ρούσσος, Π., & Τσαούσης, Γ. (2011). Στατιστική στις επιστήμες συμπεριφοράς με τη χρήση του SPSS. Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος.