Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να αυξήσουν τις επιλογές τους σε σχέση με το χώρο, το χρόνο, την επαφή και την επικοινωνία. Να είναι ανοιχτοί και διαθέσιμοι προς τους συμπαίκτες τους, να μην προαποφασίζουν τι θα συμβεί στη σχέση τους αλλά να εξελίσσουν αυτό που προκύπτει. Να βελτιώσουν την τεχνική τους πάνω σε συγκεκριμένες ασκήσεις και ακροβατικά. Να δημιουργήσουν δικές τους χορογραφίες με βάση όσα έχουν διδαχτεί καθώς και με όσα θα προκύψουν από την συνεργασία τους με άλλα μαθήματα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στην Κινησιολογία ΙΙ οι φοιτητές συνεχίζουν μέσα από τεχνικές του σωματικού θεάτρου και του χορού να ερευνούν, να βελτιώνουν και να διευρύνουν τη σχέση τους με το χώρο, το χρόνο καθώς και με τη βαρύτητα, την ενέργεια , την ένταση, τη χαλάρωση και την ισορροπία. Με ακροβατικές ασκήσεις, contact improvisation και δράσεις που στηρίζονται στο ρυθμό και την επικοινωνία της ομάδας, καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και ουσιαστικής επικοινωνίας. Ενθαρρύνονται να ξεπεράσουν φοβίες που περιορίζουν την ελεύθερη ροή της κίνησης ανακαλύπτοντας τις δυνατότητες της προσωπικής τους έκφρασης. Εργάζονται ατομικά, ομαδικά και σε ζευγάρια. Συνειδητοποιούν την σημασία της αναπνοής στην επικοινωνία και καλλιεργούν την σχέση της με την κίνηση και τη δράση. Υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας με άλλα μαθήματα. Οι χορογραφίες –δράσεις που θα παρουσιαστούν στο τέλος του εξαμήνου θα είναι αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Τόμας Ρίτσαρντς, «Η δουλειά μου με τον Γροτόφσκι πάνω στις Σωματικές Δράσεις», Δωδώνη, 1998
2. Anne Bogart - «Tina Landou The Viewpoints Book », Theater Communications Group New York, 2005.
3. Alison Hodge «Twentieth Century Actor Training», Routledge ,1999
4. Nicole Potter, «Movement for Actors » , Allworth Press, 2002
5. Paul Allain, « Gardzienice Polish Theater in Transition» Harwood akademic publishers
6. Thomas Kaltenbrunner, «Contact Improvisation», Meyer and Meyer Publishing