ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ: 1950-2000

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ: 1950-2000 / CONTEMPORARY AMERICAN POETRY: 1950-2000
ΚωδικόςΛογ7-419
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007245

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ: 1950-2000
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600109035

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοFreitag 16:00 to 18:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν απαιτείται η παρακολούθηση κάποιου άλλου μαθήματος για τη δήλωση του παρόντος όμως στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος φοιτητής έχει παρακολουθήσει το Λογ 7-317 (Αμερικανική Ποίηση 20ου αιώνα 1914-1950)ή ακόμη και το Λογ 7-348 (Σύγχρονη Αμερικανική Πεζογραφία) θα διευκολυνθεί προς την κατανόηση του θεωρητικού υποβάθρου του μαθήματος.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Oι φοιτητές/τριες: •Εστιάζονται στην κατανόηση της πειραματικής ποιητικής γραφής και στην ανάγνωση ποιημάτων που προέρχονται από τη Γενιά Μπητ, την «εξομολογητική» ποίηση, τους ποιητές «Μπλακ Μάουντεν», την πρώτη και δεύτερη γενιά των ποιητών της «Σχολής της Νέας Υόρκης», ποίηση περφόρμανς με αναφορά σε Αφρικανο-Αμερικανίδες ποιήτριες, υπερκειμενική και ηλεκτρονική ποίηση κ.ά •Εξοικειώνονται με την ανάγνωση δοκιμίων που έχουν γραφτεί από τους ίδιους τους ποιητές και τα εξετάζουν μέσα στο ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο του μεταμοντέρνου •Ενημερώνονται για τις κοινωνικές/πολιτισμικές/καλλιτεχνικές τάσεις αλλά και το πολιτικό πλαίσιο που επέδρασε στη διαμόρφωση της γραφής του καθενός/καθεμιάς ποιητού/τριας που εξετάζεται στο μάθημα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εστιάζεται στη μελέτη των πιο αντιπροσωπευτικών τάσεων που αναπτύχθηκαν στα πλαίσια της σύγχρονης Αμερικανικής ποιητικής παραγωγής κάτω από τη θεωρητική ομπρέλλα του μεταμοντέρνου καλύπτοντας την χρονική περίοδο 1950-σήμερα.
Λέξεις Κλειδιά
μεταμοντέρνα θεωρία, πειραματική γραφή, ποιητικά κινήματα και ποιητική, φύλο και φυλή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση πολυμεσικού υλικού μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας American Studies Resource Portal (της οποίας είμαι συνδιαχειρίστρια). 'Οσο για την επικοινωνία με τους φοιτητές αυτή πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις150
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Καλλιτεχνική δημιουργία
Επισκέπτες ποιητές στην τάξη
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσιάσεις, σύντομες εκθέσεις, δραστηριότητες στην τάξη, τελικές εξετάσεις ή/και ερευνητικές εργασίες.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ενδεικτική βιβλιογραφία: Allen, D. M. The Postmoderns: The New American Poetry Revised (1982). Beach, Christopher. Artifice & Indeterminacy: an anthology of new poetics (1998). Bernstein, Charles. Close listening: poetry and the performed word (1998). Bradbury, Malcolm and Howard Temperley, eds. Introduction to American Studies (1998). Bundtzen, Lynda K. Plath’s Incarnations: Woman and the Creative Process (1983). Charters, Ann. The Beats: Literary Bohemians in Post war America (1983). Coleman, Wanda. The Riot Inside Me: More Trials & Tremors (2005). Diggory, Terence, and Stephen Paul Willer. The Scene of my Selves: New Work on New York School Poets (2001). Foster, Edward Halsey. Understanding the Black Mountain Poets (1995). Gelpi, Albert. Denise Levertov: Selected Criticism (1993). Hyde, Lewis, ed. On the Poetry of Allen Ginsberg (1984). Kac, Eduardo. Media Poetry: An International Anthology (2007). Kane, Daniel. What is poetry: Conversations with the American Avant-garde (2003). Lehman, David. The Last Avant-Garde: The Making of the New York School of Poets (1999). Merrill, Thomas F. The Poetry of Charles Olson: A Primer (1982). Von Hallberg, Robert. American Poetry and Culture, 1945-1980 (1985). Wallace, Mark. Telling it Slant: Avant-garde Poetics of the 1990s (2002).
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-07-2015