ΣΕΝΑΡΙΟ VII

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΕΝΑΡΙΟ VII / SCREENWRITING VII
Κωδικός7ΣΕ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΠαναγιώτης Ιωσηφέλης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012719

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 98
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό746

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΕΝΑΡΙΟ VII
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600109724

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (304)
ΗμερολόγιοVenerdì 15:45 to 18:15
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνώση των βασικών αρχών σεναρίου - δομή, χαρακτήρες, πλοκή, θέμα. Επίσης, κατανόηση των εναλλακτικών μορφών αφήγησης.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Εξοικείωση με τις σύγχρονες αφηγηματικές φόρμες μεγάλης διάρκειας. 2. Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η αύξηση του χρόνου αφήγησης επηρεάζει όλους τους επιμέρους τομείς του σεναρίου : δομή, χαρακτήρες, πλοκή κ.λ.π 3. Συγγραφή πρότασης τηλεοπτικής σειράς
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσια του μαθήματος εξετάζονται οι τρόποι που αναπτύσσεται η αφήγηση όταν το χρονικό πλαίσιο του χρόνου αφήγησης διευρύνεται. Επιμέρους αναλύονται θέματα που έχουν σχέση με τα διαφορετικά αφηγηματικά γένη. Το μάθημα αναπτύσσεται σε τρεις άξονες : εισηγήσεις θεωρητικού περιεχομένου, ανάλυση τηλεοπτικών σειρών, γραπτές ασκήσεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο802,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Καλλιτεχνική δημιουργία401,3
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η τελική αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με τους παρακάτω παράγοντες : 1. Συστηματική παρακολούθηση και ενεργή συμμετοχή στα μαθήματα. 2. Ανταπόκριση στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και, 3. Η τελική άσκηση που θα παραδώσουν - η πρόταση μιας τηλεοπτικής σειράς
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Αρκάν, Ντενίς. Η Επέλαση των βαρβάρων. Αθήνα, εκδόσεις Μελάνι 2.Kallas-Καλογεροπούλου, Χριστίνα. Σενάριο. Η Τέχνη της Επινόησης και της Αφήγησης στον Κινηματογράφο. Αθήνα: Νεφέλη, 2006.
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-04-2017