ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ / MATHEMATICAL CONCEPTS AND APPLICATIONS
ΚωδικόςΔ.1.9702
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλεία Χρηστίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80000132

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600110153
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η ουσιαστικότερη κατανόηση των Μαθηματικών από τους φοιτητές και η απόκτηση των γνώσεων που είναι απαραίτητες για την διδασκαλία μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα περιλαμβάνει εισαγωγή σε μαθηματικές έννοιες. Η εισαγωγή στις έννοιες αυτές συνδέεται με τη διδασκαλίας τους, δηλαδή πλαισιώνεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τις διαδικασίες διδακτικής τους προσέγγισης. Το μάθημα προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την διδασκαλία μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία
Λέξεις Κλειδιά
μαθηματικές έννοιες, διδασκαλία των Μαθηματικών
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διαφάνειες μαθήματος - φωτογραφίες και βίντεο Επικοινωνία με μειλ
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Εργαστηριακή Άσκηση12
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων25
Εργασία Προόδου13
Σύνολο76
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Δύο ενδιάμεσες εργασίες και γραπτή εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΤΖΕΚΑΚΗ, Μ. (2010). Μαθηματική εκπαίδευση για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Εκδόσεις Ζυγός. ή ΖΑΧΑΡΟΣ Κ. Οι μαθηματικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση και η διδασκαλία τους.ΑΘΗΝΑ: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Kahn, P. & Kyle, J. (2002). Effective Learning & Teaching in Mathematics & Its Applications. Kogan Page. Place of Publication: London. - Newmark, J. (1991). Mathematics for Elementary School Teachers. A problem solving aprroach. NY: Addison Wesley - Χασάπης, Δ. (2000). Διδακτική βασικών μαθηματικών εννοιών : αριθμοί και αριθμητικές πράξεις. Αθήνα: Μεταίχμιο. - Χατζηκυριάκου, Κ. (2008). Αριθμοί, σύνολα, σχήματα: Μαθηματικά για τη δασκάλα και τον δάσκαλο. Θεσσαλονίκη: Σοφία
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-06-2013