ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ / EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE IN INCLUSING SETTINGS
ΚωδικόςΗ.3.275
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Βουγιούκας
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80000337

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Ώρες Εβδομαδιαία10
Class ID
600110260
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΠΑ0301 ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
  • ΠΑ0302 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
  • ΠΑ0401 ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ Ζ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
  • ΠΑ0402 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ Ζ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
  • Ε.1.234 ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • Ε.1.235 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
  • Ε.1.236 ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΣΤ.1.237 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΣΤ.1.238 ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
  • ΣΤ.1.239 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
  • ΣΤ.1.240 ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
  • Ζ.1.258 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • Ζ.1.259 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
  • Ζ.1.260 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να αποκτήσει ο μαθητής την ικανότητα να εφαρμόσει στην διδακτική πράξη τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τα μοντέλα που έχει διδαχθεί. Να μπορεί να σχεδιάζει και να εφαρμόζει αποτελεσματικά παιδαγωγικά προγράμματα ανάλογα με τις ειδικές ανάγκες των παιδιών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο/Η φοιτητής/τρια της κατεύθυνσης «Ψυχολογία και Ειδική Αγωγή» πραγματοποιεί επί μία εβδομάδα Πρακτική Άσκηση (διδασκαλίες) που κάνουν και οι υπόλοιποι φοιτητές/τριες και επί μία εβδομάδα επισκέπτεται μονάδες ειδικής εκπαίδευσης.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις15
Πρακτική (Τοποθέτηση)30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών30
Σύνολο75
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η περιγραφή της διαδικασίας της αξιολόγησης περιγράφεται στο μάθημα.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ανθρωπισμός ή μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση, Kolesnik W. B.
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-01-2017