Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο σκοπός του μαθήματος είναι διττός: Αφενός πρέπει οι διδασκόμενοι να εξοικειωθούν με την ευρεία χρήση των πάσης φύσεως φορητών συσκευών, και αφετέρου πρέπει να είναι σε θέση να παραμετροποιούν, σχεδιάζουν και προγραμματίζουν τις διεπαφές που καθορίζουν την αλληλεπίδραση με τις φορητές συσκευές και το Διαδίκτυο.
Έμφαση δίνεται στην εκπαιδευτική διάσταση της χρήσης φορητών συσκευων:
- Στη διασύνδεση με το υπολογιστικό "σύννεφο" της εκπαίδευσης
- Στην παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων μάθησης
- Στην εκμάθηση μέσω διαδραστικών "εργαστηρίων" και τεχνολογιών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή - Προγραμματισμός της Διεπαφής: Περιγραφή των διεπαφών και των λειτουργιών ενός τυπικού φορητού συστήματος σε iOS, Android και Windows8.
Εκπαιδευτικές διαδράσεις των φορητών τεχνολογιών: Εξ αποστάσεως μάθηση από φορείς εκπαίδευσης με χρήση υπολογιστικών συσκευών και Web υπηρεσίες.
Εφαρμογές των φορητών διεπαφών: Νέες τεχνολογίες που επιταχύνουν την πρόσβαση στην πληροφορία και συνεισφέρουν στο διαμοιρασμό γνώσης και εκπαιδευτικών εμπειριών. Wiki και ολοκληρώση - ενσωμάτωση σε Κοινωνικά Δίκτυα.
Λέξεις Κλειδιά
Διαδραστικές Φορητές Τεχνολογίες, Σχεδίαση Αλληλεπίδρασης, Ταχεία Προτυποποίηση, Αξιολόγηση
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
a. J. Nielsen, Designing Web Usability, New Riders Publishing 2000 (υπάρχουν ανάτυπα στη Βιβλιοθήκη).
b. M. Driscoll, Web Based Training, Wiley & Sons, 2002 (υπάρχουν ανάτυπα στη Βιβλιοθήκη).
c. J. Steele, N. To, The Androids Develiper's Cookbook, Pearson Education, 2012.