ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - I

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - I / SPECIALIZATION SEMINAR - I
Κωδικός21301
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Υψηλάντης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001732

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - I
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Glenn Stockwell
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600110658
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
καμία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Θα μπορούν: α) να χρησιμοποιούν κινητές συσκευές στην γλωσσική διδασκαλία β) να δημιουργούν υλικό για κινητές συσκευές γ) να εντάσσουν έτοιμο υλικό σε κινητές συσκευές για γλωσσική διδασκαλία
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αρχικά παορουσιάζονται και συζητούνται οι βασικοί όροι. Στην συνέχεια παρουσιάζονται κινητές συσκευές και οι τρόποι διαχείρισής τους ενώ στο βασικό μέρος συζητούνται τρόποι ένταξής τους στην γλωσσική διδασκαλία. Τέλος, οι φοιητές προχωρούν σε ανεξάρτητη έρευνα ως προς τα αποτελέσματα ερευνών στον τομέα αυτό και παρουσιάζουν τις δικές τους προτάσεις.
Λέξεις Κλειδιά
MALL Modbile Assisted Language Learning
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Τα μαθήματα διεκπαιρεώνονται μέσα από το Big Blue Button και σε παραδοσιακά μαθήματα.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301,2
Σεμινάρια150,6
Εργαστηριακή Άσκηση502
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301,2
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Εκπόνηση μελέτης (project)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών451,8
Σύνολο1706,8
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Μέσω μικρών εργασιών κατά την διάρκεια των μαθημάτων και τελικής εργασίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλιογραφία Στο μάθημα αυτό γίνεται χρήση εκτενούς βιβλιογραφίας. Ο στόχος είναι να μελετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι συγγραφείς, έτσι ώστε οι φοιτητές να εκτεθούν σε διαφορετικές απόψεις. Αρχικά γίνεται εντοπισμός του θέματος είτε στα περιεχόμενα είτε στο index και στην συνέχεια στις σελίδες που αναφέρονται εκεί. Δεν είναι απαραίτητο να διαβασθεί ολόκληρο το βιβλίο εκτός και αν εντοπισθούν σε αυτό θέματα που εγείρουν το προσωπικό ενδιαφέρον του φοιτητή και δεν συζητούνται στο μάθημα. Αναμφίβολα, η εύρεση νέας βιβλιογραφίας και νέων απόψεων (είτε από συγγραφείς είτε προσωπικές) είναι απόλυτα αποδεκτές και επιθυμητές, εφόσον κατατίθεται με επιχειρήματα (προσωπικά ή από την βιβλιογραφία). Τα παρακάτω βιβλία και άρθρα βρίσκονται στην βιβλιοθήκη του τμήματος ή σε άλλες βιβλιοθήκες της φιλοσοφικής για χρήση των φοιτητών. Συμπληρωματικό υλικό διανέμεται στην τάξη. Α) Μεθοδολογία Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής Αθανασίου, Λ. (2007). Μέθοδοι και Τεχνικές Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής Εκδόσεις Γέφυρα Brown, J.D. (1988). Understanding Research in Second Language Learning Cambridge University Press Brown, J.D. (2001). Using Surveys in Language Programs Cambridge University Press Brown, J.D. and Rodgers, T. (2002). Doing Second Language Research Oxford University Press Burns, A. (1999). Collaborative Action Research for English Language Teachers Cambridge University Press Dörnyei, Z. (2007). Research Methods in Applied Linguistics Oxford University Press Hatch, E. and Farhady, H. (1982). Research Design and Statistics for Applied Linguistics. Newbury House Publishers Inc. Καραγεώργος, Δ.Λ. (2002). Μεθοδολογία Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής Εκδόσεις Σαββάλας McDonough, J. and McDonough, S. (1997). Research Methods for Language Teachers. Arnold Nunan, D. (1986). Research Methods in Language Learning Cambridge University Press Selinger, H.W. and Shohamy, E. (1989). Second Language Research Methods Oxford University Press Wallace, M.J. (1998). Action Research for Language Teachers Cambridge University Press Τσοπάνογλου, Α. (2000). Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης Εκδόσεις Ζήτη, Θεσσαλονίκη Τσοπάνογλου, Α. (2010). Διδακτικές Σημειώσεις για το μάθημα «Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης επιστημονικής έρευνας» Β) Στατιστική Bachman, L.F. (2004). Statistical Analyses for Language Assessment Cambridge University Press * Έχει και Work Book με ασκήσεις Blalock Jr, H.M. (1979). Social Statistics Mc Graw-Hill Howell, D.C. (1989). Fundamental Statistics for the Behavioral Sciences PWS-Kent Publishing Company, Boston Howitt, D. and Cramer, D. (2006). Στατιστική με το SPSS 13 Κλειδάριθμος Kassab, J.Y. (1989). Applied Statistics University College of North Wales Ρούσσος, Π.Λ. και Τσαούσης, Γ. (2002). Στατιστική Εφαρμοσμένη στις Κοινωνικές Επιστήμες Ελληνικά Γράμματα Silverman, D. (1993). Interpreting Qualitative Data SAGE Publications Wolcott, H.F. (2001). Writing up Qualitative Research SAGE Publications Γ) SPSS Εκτός από τις πληροφορίες που μπορεί να αντλήσει κανείς από το ίδιο το πρόγραμμα επιλέγοντας Help, Tutorial παραθέτω παρακάτω μία σειρά από ιστότοπους που προσφέρουν αξιόλογη βοήθεια στην κατανόηση του προγράμματος. Ο κύριος ιστότοπος για το SPSS βρίσκεται στο www.spss.com Μάλιστα στην σελίδα http://www.spss.com/events/ μπορείτε να παρακολουθήσετε on line σεμινάρια, επιδείξεις του προγράμματος ή να ακούσετε σεμινάρια σε μορφή ηχητικών ή άλλων αρχείων που έχουν ήδη και ηχογραφηθεί. Οι παρακάτω ιστότοποι προσφέρουν μία εισαγωγή στο SPSS (ορισμένοι μάλιστα με τη μορφή βίντεο!!) http://academic.uofs.edu/department/psych/methods/cannon99/spssmain.html PART I http://www.youtube.com/watch?v=msI7xf0tInE PART II http://www.youtube.com/watch?v=i3D35wMGs_Q Για αυτούς που τους αρέσει η Ιρλανδική προφορά!!! http://www.youtube.com/watch?v=aFUjOesJcik Σε αυτούς του ιστότοπους βρίσκουμε βασικές στατιστικές αναλύσεις με το SPSS Pearson r http://www.youtube.com/watch?v=mzG3AB-fgwM&feature=related Paired Samples T Test http://www.youtube.com/watch?v=oq6PxxVEhvw&feature=related One way ANOVA http://www.youtube.com/watch?v=WW620ToKXSI&feature=related Two way ANOVA http://www.youtube.com/watch?v=g7yvBYzAIho&feature=related Σε αυτόν τον ιστότοπο υπάρχουν πληροφορίες για τη χρήση του SPSS με τη μορφή μαθημάτων στα ελληνικά μέσω ενός power point αρχείου http://kype.auth.gr/downloads/e-courses/index.html Υψηλάντης, Γ. (2010). Σημειώσεις για το μάθημα Η ψηφιακή τεχνολογία στην ερευνητική δραστηριότητα
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-02-2018