ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - II

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - II / SPECIALIZATION SEMINAR - II
Τίτλος στα ΙταλικάMOOCs in Language Teaching
Κωδικός21302
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Υψηλάντης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001733

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ - II
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Elena Barcena
  • Ana maria Gimeno-Sanz
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600110683
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
καμία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
θα μπορούν: α) να χρησιμοποιουν MOOCs για γλωσσική διδασκαλία β) να σχεδιάζουν MOOCs για γλωσσική διδασκαλία γ) να εντάσσουν MOOCs στο διδακτικό τους syllabus
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αναπτύσεται σε τρεις ενότητες: α) στην εισαγωγή στο θέμα β) στην χρήση και ένταξη των MOOCs γ) στον σχεδιασμό MOOCs
Λέξεις Κλειδιά
MOOC
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Γίνεται χρήση του Big Blue Button στην διδασκαλία και το θέμα αφορα MOOCs.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100,4
Σεμινάρια301,2
Εργαστηριακή Άσκηση301,2
Πρακτική (Τοποθέτηση)401,6
Εκπόνηση μελέτης (project)401,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών502
Σύνολο2008
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Μικρές εργασίες και τελική εργασία
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Brown, H.D. (1994a). Principles of Language Learning and Teaching. Prentice Hall Regents, New Jersey - Brown, D. (1994b).Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy Prentice Hall Regents, New Jersey
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σημειώσεις μαθήματος
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-02-2018