ΒΙΩΣΙΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΒΙΩΣΙΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ / L9-E1 SUSTAINABLE INTEGRATED DEVELOPMENT OF THE COUNTRYSIDE
ΚωδικόςΕ9-Ε1
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΜηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΕλένη Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002283

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής955

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΒΙΩΣΙΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600111199
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση των βασικών εννοιών και ορισμών της βιώσιμης αγροτικής ανάπτυξης, καθώς και των σύγχονων τάσεων πολιτικών, προγραμμάτων και πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη της υπαίθρου. Αναμένεται ο φοιτητής να κατανοήσει το τρίπτυχο της οικονομικής περιβαλλοντικής και κοινωνικής βιωσιμότητας στο πλαίσιο των νέων μορφών στρατηγικού αναπτυξιακού σχεδιασμού και διακυβέρνησης της αγροτικής υπαίθρου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεωρία και εφαρμοσμένη πολιτική της ανάπτυξης της υπαίθρου στις χώρες της Δύσης και κυρίως στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και την Ελλάδα. Μηχανισμοί και εργαλεία για την αειφόρο αγροτική ανάπτυξη. Θεσμικό πλαίσιο σε εθνικό ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της υπαίθρου. Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ). Ο δεύτερος πυλώνας της ΚΑΠ και η ολοκληρωμένη ανάπτυξη της υπαίθρου. Η περιβαλλοντική και περιφερειακή διάσταση της πολιτικής αγροτικής ανάπτυξης. Προγράμματα και πρωτοβουλίες της ΕΕ, ΕΣΣΑΑ και ΠΑΑ 2007-13. και ΠΑΑ 2014-20 Σχεδιασμός, υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση στρατηγικών, πολιτικών, προγραμμάτων και πρωτοβουλιών για την αγροτική ανάπτυξη. Νέες μορφές διακυβέρνησης για την αειφορία στην ύπαιθρο. Leader – Διαφοροποίηση. Η τοπική και η περιφερειακή διάσταση της πολιτικής ανάπτυξης στην ύπαιθρο.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Σεμινάρια13
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων24
Φροντιστήριο13
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων8
Εκπόνηση μελέτης (project)30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Παρουσίαση1
Σύνολο135
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση από τις γραπτές εξετάσεις κατά 60% και το εργαστήριο και τη συμμετοχή στις δραστηριότητες/εκδηλώσεις του μαθήματος κατά 40%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πρόταση ΠΑΑ 2014-20
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-01-2018