ΣΧΕΔΙΟ-ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ 1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ-ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ 1 / Drawing -Plastic Maqette Ι
ΚωδικόςΥΚΣΠΣ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΆρης Κατσιλάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600002266

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 16
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΥΠΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ-ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ 1
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600112602
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αυτό προσφέρεται εκτός από μάθημα υποβάθρου επιστημονικής περιοχής, ανάπτυξης δεξιοτήτων στο εργαστήριο κατεύθυνσης και ως πρακτική στο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας (ΠΠΔΕ ) του Τμήματος. Μαθησιακά αποτελέσματα Τα μαθήματα Σχεδίου που διδάσκονται στο πρώτο έτος των εργαστηρίων κατεύθυνσης έχουν ως στόχο την εκπαίδευση και έρευνα των φοιτητών παρέχοντας γνώσεις και μεθοδολογικά εργαλεία που θα τους οδηγήσουν σταδιακά στην: -Δυνατότητα να οργανώνουν και να μεταδίδουν εργαστηριακές γνώσεις σχετικά με το σχέδιο, παρέχοντας τους μεθοδολογικά εργαλεία. -Δυνατότητα να διδάσκουν σχέδιο και να οργανώνουν εργαστήρια σχεδίου. - Γνώση ώστε να διακρίνει ο/η φοιτητής/τρια τα εκφραστικά, αντιληπτικά, ψυχολογικά, κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά της εικαστικής μορφολογίας του παραγόμενου έργου, διαμέσου της δημιουργικής διαδικασίας και της ανάγνωσης του σχεδίου. -Ανάπτυξη δεξιοτήτων όσον αφορά τον χειρισμό των κλασικών μέσων σχεδίου. -Σύνδεση της προετοιμασίας που έκανε ο φοιτητής/τρια, για την εισαγωγή στο Τμήμα με το αντικείμενο σπουδής του εργαστηρίου. -Δυνατότητα επεξεργασίας μίας εικαστικής ιδέας ή αποτύπωσης της πραγματικότητας με απλά μέσα. -Δυνατότητα ενοποίησης μορφής και περιεχομένου του καλλιτεχνικού τους προϊόντος, ώστε να έχει αξιώσεις έργου τέχνης. -Εξοικείωση με την ορολογία των εικαστικών τεχνών σε τεχνικό και θεωρητικό επίπεδο. -Ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητας για την τεχνική εφαρμογή στο έργο τους. -Την δυνατότητα να οργανώνουν, να συγκροτούν και να μεταδώσουν μέσω της "γλώσσας" των εικαστικών τεχνών, εικαστικές παραστάσεις και αναπαραστάσεις που να ανταποκρίνονται εκφραστικά σε ατομικές και κοινωνικές αντιλήψεις.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1 Ασκήσεις σχεδίου με διαφορετικά μέσα, έτσι όπως καθορίζεται από το περιεχόμενο σπουδών του καλλιτεχνικού εργαστηρίου Κατεύθυνσης. 2 Μεθοδολογία για την μετάδοση της γνώσης του σχεδίου και την οργάνωση καλλιτεχνικού εργαστηρίου. 3 Στο πλαίσιο του Εργαστηριακού μαθήματος του Σχεδίου δύναται να πραγματοποιούνται: εκπαιδευτικές εκδρομές, επισκέψεις σε μουσεία, γκαλερί, συνεργασίες με άλλα εργαστήρια του Τμήματος. συνεργασία με άλλα Τμήματα της Σχολής Καλών Τεχνών διοργάνωση διαλέξεων επιστημόνων και καλλιτεχνών σε ειδικά θέματα διοργάνωση και πραγματοποίηση θεματικών εκθέσεων των φοιτητών και φοιτητριών.
Λέξεις Κλειδιά
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο1505
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [32998369]: ΑΣ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΘΟΥΜΕ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΤΑΣΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ Βιβλίο [39216]: Art Book, Συλλογικό
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-05-2016