Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το Τμήμα έχει απευθύνει έγγραφο προς τη ΜΟΔΙΠ
Α.Π.Θ., αναλύοντας τις επιφυλάξεις του για την ταξινόμηση που προτείνεται. Έχει υποστηρίξει ότι η κατηγοριοποίηση που χρησιμοποιείται δεν καλύπτει επαρκώς τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Εν αναμονή της ολοκλήρωσης της συζήτησης και της επεξεργασίας των θέσεων αυτών από τη ΜΟΔΙΠ Α.Π.Θ., το Τμήμα επιφυλάσσεται για την συμπλήρωση των σχετικών στόχων, οι οποίοι δεν καλύπτουν την ποικιλότητα εκπαίδευσης που παρέχει.
Κριτική κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων, των διαστάσεων και του ρόλου των φυσικών επιστημών και των ΤΠΕ στην καθημερινή ζωή και σε μορφές μη τυπικής εκπαίδευσης
Ικανότητα σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης δράσεων και εκπαιδευτικού υλικού σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Εφαρμογές των φυσικών επιστημών και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην καθημερινή ζωή και στη μη τυπική εκπαίδευση
- Μελέτη παραδειγμάτων και εφαρμογών βασικών εννοιών όπως φως και χρώμα, δύναμη και ταχύτητα μέσα από διαφορετικές επιστημονικές περιοχές και εκπαιδευτικές εφαρμογές των ΤΠΕ (ψηφιακό παιχνίδι, προσομοιώσεις, διαδικτυακές εφαρμογές, βίντεο)
- Μικτή μάθηση: παιδαγωγικές θεωρίες, τάσεις και καινοτομίες
- Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση δράσεων και υλικού σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης)
Λέξεις Κλειδιά
έννοιες των φυσικών επιστημών, μη τυπική εκπαίδευση, μικτή μάθηση, τηλε-εκπαίδευση