Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του συγκεκριμένου μαθήματοε είναι η προσέγγιση του ιστορικού ρόλου του νηπιαγωγείου σε σχέση με τους μειονοτικούς μαθητές.Σημαντικό βάρος αποδίδεται στην εκαπίδευση των παιδιών μειονοτήτων και στη διαχείριση της πολυπολιτισμικής τάξης.Προσεγγίζονται ακόμη ζητήματα όπως η φυλετική στάση καθι ταυτοποίηση, η αντιμετώπιση των παιδιών που δε γνωρίζουν τη γλώσσα του σχολείου, ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των γονέων και η σημασία της οικοδόμησης σχέσης σχολείου-οικογένειας-κοινότητας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
K.Τσιούμης, Ο μικρός άλλος. μειονοτικές ομάδες στην προσχολική εκπαίδευση, Ζυγός , Θεσσαλονίκη 2003.
Ir.Siraj-Blatchford, Τα πρώτα χρόνια, Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη 2013.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
M.Vanderbroeck, Με τη ματιά του Γέτι, Νήσος, Αθήνα 20005
Σπ.Πανταζής, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο, Ατραπός, Αθήνα 2006.
L.Derman-Sparks, Καταπολεμώντας τις Προκαταλήψεις, Σχεδία, Αθήνα 2004.