Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να έχουν αναπτύξει την ικανότητά τους για:
~ την κριτική ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων (ποιημάτων και πεζογραφημάτων) που είναι ανθολογημένα στα σχολικά βιβλία Γυμνασίου και Λυκείου
~ την οργάνωση σχεδίων μαθημάτων, σύμφωνα με το ισχύον Αναλυτικό Πρόγραμμα
~ την υποστήριξη και την τεκμηρίωση των σχεδίων μαθημάτων.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Eπεξεργασία προτάσεων που, λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τη σχολική πρακτική, στοχεύουν στη διδακτική κειμένων της νεοελληνικής λογοτεχνίας που ανθολογούνται και διδάσκονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/ήτριες του 7ου εξαμήνου.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1) Ομάδα έρευνας για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας, Βενετία Αποστολίδου, Β. Καπλάνη, Ελένη Χοντολίδου, "Διαβάζοντας λογοτεχνία στο σχολείο… Μια νέα πρόταση διδασκαλίας", Τυπωθήτω, Αθήνα 2000.
2) Βασίλης Γ. Χατζηβασιλείου, "Βήματα παιδιών που μεγαλώνουν. Η διδασκαλία της ποίησης και η συγκρότηση της ταυτότητας στους εφήβους", Ιανός, Θεσσαλονίκη 2001.
3)Alain Maingain, Barbara Dufour, Gerard Fourez, "Διδακτικές προσεγγίσεις της διαθεματικότητας" (μτφρ. Χαράλαμπος Ράπτης), Πατάκης, Αθήνα 2007.