ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ / WEIGHT LIFTING
ΚωδικόςΕΠ0173
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Σαρογλάκης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000559

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΜαθήματα Εφαρμογής Ελεύθερης ΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600114140
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές -τριες θα έχουν αναπτύξει τις θεωρητικές μεθοδικές και οργανωτικές γνώσεις ώστε να μπορούν να διδάξουν το άθλημα σε αθλητικούς συλλόγους, καθώς και σαν μέσο γενικής ενδυνάμωσης στους χώρους μαζικής άθλησης, και σε διάφορα αθλήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ιστορία της Άρσης Βαρών-Βασικές αρχές της τεχνικής. 2. Κανονισμοί του Αρασέ-εκμάθηση τεχνικής του Αρασέ. 3. Κανονισμοί του Επολέ Ζετέ-εκμάθηση τεχνικής του Επολέ Ζετέ. 4. Προγραμματισμός προπόνησης-Ειδικές ασκήσεις δύναμης. 5. Μεθοδική τεχνικής σε αρχάριους-Γενικές ασκήσεις δύναμης. 6. Λάθη και διορθώσεις στην τεχνική της Άρσης Βαρών. 7. Προγράμματα προπόνησης-Εφαρμογή της ημερήσιας προπόνησης. 8. Εβδομαδιαίος προγραμματισμός-Εφαρμογή διαφόρων προγραμμάτων. 9. Ασκησιολόγιο για αποφυγήτραυματισμών. 10.Εφαρμογή των ολυμπιακών ασκήσεων σε διάφορα αθλήματα.
Λέξεις Κλειδιά
Άρση βαρών, αρασέ, επολέ ζετέ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις20
Εργαστηριακή Άσκηση40
Άσκηση Πεδίου30
Πρακτική (Τοποθέτηση)10
Σύνολο100
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
α. Θεωρία: Ερωτήσεις σχετικά με τους τρόπους εκμάθησης της τεχνικής, με τις μεθόδους ανάπτυξης δύναμης, με τις μεθόδους προπόνησης, με τους βασικούς κανονισμούς. β. Πράξη: Εκτέλεση των βασικών τεχνικών του αθλήματος, εντοπισμός λαθών σε αθλητές που εκτελούν τις βασικές τεχνικές, γνώση βασικών βοηθητικών ασκήσεων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΣΑΡΟΓΛΑΚΗΣ Γ. & ΖΑΡΖΑΒΑΤΣΙΔΗΣ Δ. (2004). Άρση Βαρών. Θεσσαλονίκη: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-10-2019