ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ / MARKETING OF LEISURE SERVICES AND SPORT TOURISM
ΚωδικόςΕΠ0234Κ
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Αλεξανδρής
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001291

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600114167
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: Κατανοήσουν την αγορά του Αθλητικού Τουρισμού Να εφαρμόσουν τις αρχές του Μάρκετινγκ Κατανοήσουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ αθλητικών διοργανώσεων Κατανοήσουν τον ρόλο της χορηγίας στις αθλητικές διοργανώσεις
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Τουρισμός και Αναψυχή: Εισαγωγικές Έννοιες 2. Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού – Αθλητικός Τουρισμού 3. Αθλητικός Τουρισμός και Οικονομική Ανάπτυξη 4. Αθλητικός Τουρισμός και Περιβάλλον 5. Ανάλυση της Αγοράς του Αθλητικού Τουρισμού 6. Συμπεριφορά καταναλωτή και Αθλητικός Τουρισμός 7. Αθλητικές Διοργανώσεις και Τουρισμός 8. Ανάλυση του Μακρο-περιβάλλοντος 9. Αρχές Μάρκετινγκ και Εφαρμογές (1) 10. Αρχές Μάρκετινγκ και Εφαρμογές (2) 11. Ανάπτυξη Πλάνου Επικοινωνίας 12. Ανάπτυξη δικτύων επικοινωνίας 13. Παραδείγματα Αθλητικού Τουρισμού από την Ελλάδα και τον Διεθνή Χώρο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-06-2017