Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση της ιδιαιτερότητας του μικρού παιδιού ως χρήστη των Μέσων Επικοινωνίας.
Διαμόρφωση κριτικής ικανότητας στην προσέγγιση της πολύπλοκης σχέσης ανάμεσα στα Μέσα
Επικοινωνίας και το Παιδί.
Ανάλυση και αξιολόγηση επικοινωνιακών μηνυμάτων που απευθύνονται στα παιδιά
Δημιουργία περιεχομένων που προορίζονται για παιδιά.
Εφαρμογές στην πράξη.
Το Τμήμα έχει απευθύνει έγγραφο προς τη ΜΟΔΙΠ
Α.Π.Θ., αναλύοντας τις επιφυλάξεις του για την
ταξινόμηση που προτείνεται. Έχει υποστηρίξει ότι η κατηγοριοποίηση που χρησιμοποιείται δεν
καλύπτει επαρκώς τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Εν αναμονή της ολοκλήρωσης της
συζήτησης και της επεξεργασίας των θέσεων αυτών από τη ΜΟΔΙΠ Α.Π.Θ., το Τμήμα επιφυλάσσεται
για την συμπλήρωση των σχετικών στόχων, οι οποίοι δεν καλύπτουν την ποικιλότητα εκπαίδευσης
που παρέχει.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το αντικείμενο του μαθήματος αναφέρεται στη σχέση ανάμεσα στο παιδί και την τηλεόραση (παιδικό
τηλεοπτικό πρόγραμμα, τηλεοπτική βία, παιδική τηλεοπτική διαφήμιση), τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, την
εικόνα, τον Η/Υ και τον κόσμο της προσομοίωσης. Επίσης αναλύονται ζητήματα μεθοδολογίας όσον
αφορά τη σχέση παιδί / Μέσα Επικοινωνίας. Τέλος εξετάζεται το πρόβλημα της εκπαίδευσης με και για
τα Μέσα.
Λέξεις Κλειδιά
επικοινωνία, Μέσα, παιδί,