ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ / Outdoor Sports Activities
ΚωδικόςΓΕ2511
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τις Σέρρες
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID260000132

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών (2014)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 49
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΠρακτική ΕπιλογήΕαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600115022
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να κατανοούντα βασικά είδη των υπαίθριων δραστηριοτήτων, να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να αναπτύσσουν προγράμματα υπαίθριας αναψυχής, όπως και να γνωρίζουν θέματα που αφορούν στην τήρηση της ασφαλείας στο χώρο αυτό.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Βασικές αρχές οργάνωσης Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής Βασικές αρχές ασφάλειας στην υπαίθρια αναψυχή Δραστηριότητες Υπαίθριας Αναψυχής (σχεδιασμός υπηρεσιών) Ορεινή Πεζοπορία Ορεινή ποδηλασία Bασικές αρχές καταρρίχησης, προσανατολισμού, ράφτινγκ, εναερίων περασμάτων με χρήση σχοινιών κλπ.
Λέξεις Κλειδιά
υπαίθριες δραστηριότητες, μάνατζμεντ, αναψυχή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
- Χρήση του διαδικτύου για αποστολή και λήψη ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις60,2
Άσκηση Πεδίου341,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,4
Εκπόνηση μελέτης (project)220,8
Πράξη στο άθλημα60,2
Σύνολο783
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Στην αρχή του εξαμήνου στο πρώτο μάθημα δίνονται στους φοιτητές σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να περιλαμβάνει η εργασία τους και το πως θα αξιολογηθεί (40% της βαθμολογίας). Το υπόλοιπο 60% προέρχεται από την ενεργή συμμετοχή τους στο σχεδιασμό και διεξαγωγή των υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες Δραστηριότητες Αναψυχής, Ακραία Αθλήματα. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Θεσσαλονίκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-02-2018