ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ / TESTING AND EVALUATION
ΚωδικόςΓλ3-463
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007409

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600115228

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 18:30 έως 21:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Γλ3-329 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
  • Γλ3-370 ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • Γλ3-380 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ
  • Γλ3-225 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • Γλ3-326 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
T
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να δώσει στις φοιτήτριες και στους φοιτητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν θέματα που έχουν σχέση με τις γενικές αρχές που διέπουν την τελική (συνολική, αθροιστική) αξιολόγηση της γλωσσικής επίδοσης (επιτέλεσης). Ειδικότερα, στη διάρκειά τους: •δίνεται η ερμηνεία των γλωσσικών δοκιμασιών και του ρόλου τους στη λήψη αποφάσεων, •παρουσιάζονται οι ιδιότητες που πρέπει να έχουν οι δοκιμασίες (π.χ. εγκυρότητα, αξιοπιστία), •γίνεται συζήτηση γύρω από την έννοια της αναδραστικής επίδρασης, •δίνονται γενικές οδηγίες για το πώς πρέπει να χρησιμοποιούνται οι διάφοροι τύποι δοκιμασιών, •δίνονται παραδείγματα τύπων εξεταστικών ερωτημάτων που χρησιμοποιήθηκαν σε εξετάσεις ευρείας κλίμακας, •διευκρινίζονται συγκεκριμένα σημεία, αρχές και έννοιες που είναι σημαντικά στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στη χρήση των γλωσσικών δοκιμασιών, •συγκρίνονται σταθμισμένες δοκιμασίες, •παρουσιάζονται τρόποι με τους οποίους δημόσιοι οργανισμοί αξιολογούν γλωσσικές δεξιότητες, λεξιλόγιο και γραμματικής.
Λέξεις Κλειδιά
αξιολόγηση, εγκυρότητα, αξιοπιστία, πρακτική, τύποι τεστ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρησιμοποιείται ο βιντεοπροβολέας για τη χρήση powerpoint presentations στις διαλέξεις του μαθήματος. Χρησιμοποιείται το e-class για την ανάρτηση του μαθήματος, του διδακτικού υλικού και των διαλέξεων Τέλος, χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική αλληλογραφία για την επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1506
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται στο τέλος του εξαμήνου με γραπτές εξετάσεις. Το κριτήριο αξιολόγησης είναι η ικανότητά τους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της αξιολόγησης, να τις αναλύσουν και να τις εφαρμόσουν στη μελέτη περίπτωσης που τους δίνεται.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Hughes, A.(1989). Testing for Language Teachers. CUP
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alderson, J., C. Clapham and D. Wall. (1995). Language test construction and evaluation. Cambridge University Press. Baker, D. (1989). Language testing. Great Britain: Edward Arnold. Brown, J.D. (1988). Understanding research in second language learning. Cambridge: Cambridge University Press. Efstathiadis, E. (1993). Assessment and evaluation of language performance. Thessaloniki: University Studio Press. Heaton, J.B. (1990). Classroom Testing. London: Longman. Hughes, A. (2003). Testing for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Oller, J. (1979). Language tests at school. Great Britain: Longman Oller, J. (ed.) (1983). Issues in language testing research. Rowley, Mass.: Newbury House. Underhill, N. (1987). Testing spoken language. Cambridge: Cambridge University Press. Weir, C. (1993). Understanding and developing language tests. Hemel Hempstead: Prentice Hall International.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-05-2018