ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε / LANGUAGE AND STYLE IN THE MEDIA
ΚωδικόςΓλ4-382
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007502

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600115232

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 09:00 έως 10:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 09:00 έως 11:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο επιδιωκόμενος στόχος είναι διττός. Κατ’ αρχήν να αυξήσει το επίπεδο γνώσης της Αγγλικής και κατά δεύτερο λόγο να κάνει τους/τις φοιτητές/τριες να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο η γλώσσα χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει συγκεκριμένα αποτελέσματα στον αναγνώστη/ακροατή. Με λίγα λόγια, αποβλέπει στην ανάπτυξη της ικανότητάς τους να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η έμφαση στο μάθημα αυτό είναι στην ομιλούμενη αγγλική γλώσσα όπως αυτή χρησιμοποιείται στα μέσα ενημέρωσης. Τα κείμενα που αναλύονται προέρχονται από εφημερίδες, περιοδικά και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ο επιδιωκόμενος στόχος είναι διττός. Κατ’ αρχήν να αυξήσει το επίπεδο γνώσης της Αγγλικής και κατά δεύτερο λόγο να κάνει τους/τις φοιτητές/τριες να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο η γλώσσα χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει συγκεκριμένα αποτελέσματα στον αναγνώστη/ακροατή. Με λίγα λόγια, αποβλέπει στην ανάπτυξη της ικανότητάς τους να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές. Το μάθημα προορίζεται για φοιτητές/τριες που έχουν περάσει με επιτυχία τα δυο υποχρεωτικά γλωσσικά μαθήματα του Τμήματος και μπορούν να παρακολουθούν το μάθημα τακτικά μια που δεν δίνεται κάποιο βιβλίο.
Λέξεις Κλειδιά
ΜΜΕ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bosmajian, H. A. 1983. The Language of Oppression, University Press of America, Lanham, MD. Duff, Barbara and Ramon Shindler. 1984. Language And Style In The Press: A Reader's Guide To British Newspapers, Longman ELT Dyer, Gillian, 1999 [1982] Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication), Routledge Fromkin, Victoria and R. Rodman. 1998. An Introduction to Language, Harcourt Brace Heath, R. B. 1968. Impact assignments in English, Longmans Key, B. W. 1974. Subliminal Seduction. New York: Signet Kitis, Eliza. & Michalis Milapides. 1997. Read it and believe it: How metaphor constructs ideology in news discourse. A case study, Journal of Pragmatics 28, 557-590. Kövecses, Zoltán. 2002. Metaphor, New York: OUP Kress, Gunther and Robert Hodge, 1979. Language as ideology. London: Routledge and Kegan Paul. Lakoff, G. and M. Johnson. 1980 Metaphors we live by. Chicago: University of Chicago Press. Lakoff, G. 2003. Test page …Metaphor and War, Again, AlterNet Makri-Tsilipakou, Marianthi, 1989. The gender of άνθρωπος an exercise in false generics. Proceedings of 3rd Symposium on the comparison and/or comparison of English and Greek: School of English, AristotleUniversity, 61-83 McArthur, Tom and Beryl Atkins. 1974. Dictionary of English Phrasal Verbs and their Idioms, Collins McRae, John and Roy Boardman. 2001.Reading Between the Lines, Klett Μηλαπίδης, Μιχαήλ. 2007. Γλωσσικός Επεκτατισμός: Ο Ρόλος Των Γνωσιακών Πλαισίων, Selected Papers from the 18th International Symposium on Theoretical & Applied Linguistics του Tομέα Θεωρητικής και Eφαρμοσμένης Γλωσσολογίας του Tμήματος Aγγλικής, ed. Anastasios Tsangalidis, σσ. 467-489 Milapides, Michalis. 1989. English vs Greek Newspaper Headlines. Proceedings of 3rd Symposium on the comparison and/or comparison of English and Greek: School of English, Aristotle University, 117-141. Milapides, Michalis. 1994. Negative Appearances—Positive Effects. Logomachia: Forms of Opposition in English Language/Literature: : School of English, Aristotle University, 401-414. Parenti, Michael. 1986, Inventing Reality: The Politics of the Mass Media, St. Martin’s Press Radden, Günter and René Dirven. 2007. Cognitive English Grammar, John Benjamins. Ricoeur, P. 1981. Hermeneutics and the human sciences: Essays on language, action and interpretation, ed. & tr. J.B. Thompson. Cambridge: CUP. Tomlinson, Brian and Rod Ellis. 1992, Reading Advanced, OUP. Tsaroucha, Effie. 2012. A Multidisciplinary Approach to Implied Discourse: Subliminal Stimuli in Advertisements, manuscript, School of English library Vestergaard, Torben and Kim Schrøder. 1985, The Language of Advertising, Basil Blackwell
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-08-2013