ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ / Aquatic resources
ΚωδικόςΑ8
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΒιολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID40001982

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600115412
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Χρήση βάσεων δεδομένων αλιευτικής παραγωγής (FishBase: www.fishbase.gr, SeaLifeBase: www.sealifebase.org; FAO: http://www.fao.org/, Sea Around Us: http://www.seaaroundus.org), μέθοδοι εκτίμησης αποθεμάτων (που βασίζονται σε αλιευτικά δεδομένα, στην υδροακουστική, στην παραγωγή αβγών και άλλες μεθόδους).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αλιευτικές βάσεις δεδομένων: FishBase , SeaLifeBase, FAO & Sea Around Us. Παγκόσμια αλιευτική παραγωγή: θαλάσσια οικοσυστήματα, εσωτερικά νερά. Μεσογειακή και ελληνική αλιευτική παραγωγή. Έννοια και ταυτοποίηση αποθέματος: χρήση της πληθυσμιακής γενετικής και της φυλογεωγραφίας. Εκτίμηση αποθεμάτων με τη χρήση αλιευτικών δεδομένων (μοντέλα Fox και Shaefer, trawl surveys). Εκτίμηση αποθεμάτων με τη χρήση υδρο-ακουστικής. Εκτίμηση αποθεμάτων με τη χρήση μεθόδων παραγωγής αβγών Εκτίμηση αποθεμάτων με τη χρήση άλλων μεθόδων (satellite tracking, mark-recapture, visual census).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις17
Συγγραφή εργασίας / εργασιών30
Σύνολο47
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Επίδοση φοιτητή στη συγγραφή και την παρουσίαση μίας ατομικής εργασίας που σχετίζεται με το περιεχόμενο του μαθήματος
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Jennings, S., Kaiser, M., & Reynolds, J. D. (2009). Marine fisheries ecology. Wiley. com.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-09-2013