Θέματα στη Γλωσσολογία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘέματα στη Γλωσσολογία / Issues in Linguistics
ΚωδικόςΓλ 521
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004007

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓλωσσολογίαΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘέματα στη Γλωσσολογία
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600115805
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα: - εξετάσουν σε βάθος συγκεκριμένα θέματα θεωρητικής γλωσσολογίας - εξασκηθούν στην ανάλυση και επίλυση προβλημάτων - γνωρίσουν και θα αξιολογήσουν διαφορετικά μοντέλα για την εξήγηση του ίδιου φαινομένου
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποσκοπεί στη συστηματική και στην εις βάθος διερεύνηση συγκεκριμένων θεμάτων που άπτονται της θεωρητικής γλωσσολογίας. Ενδεικτικές περιοχές υπό εξέταση αποτελούν επιμέρους αντικείμενα της φωνολογίας, μορφολογίας, σύνταξης και σημασιολογίας. Οι φοιτητές θα εκτεθούν στη χρήση διαφορετικών μοντέλων και θεωριών και μέσα από την εφαρμογή τους στα αντικείμενα υπό συζήτηση, θα μπορέσουν να αξιολογήσουν τις συνέπειες για τη γλωσσολογική θεωρία γενικότερα. Ένας από τους κυριότερους στόχους του μαθήματος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της αναλυτικής σκέψης, που αποτελεί θεμέλιο λίθο για την κατασκευή επιχειρημάτων και την ανάπτυξη της φορμαλιστικής συλλογιστικής, την αναγνώριση θεωρητικών σχημάτων καθώς και την επίλυση προβλημάτων.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.24,7
Σύνολο206.27,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-04-2016