Γαλλική Γλώσσα ΙΙ: Προφορικός Λόγος

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα ΙΙ: Προφορικός Λόγος / French language II :oral speech
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue française II : discours oral
ΚωδικόςΥ-ΓΛΩ-05
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006341

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα ΙΙ: Προφορικός Λόγος
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600116360
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. DELHAYE O. (A-I)Olivier patrick rene marcel Delhaye
2. DELHAYE O. (Κ-Μ)Olivier patrick rene marcel Delhaye
3. DELHAYE O. (Ν-Ω)Olivier patrick rene marcel Delhaye
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο φοιτητής θα είναι σε θέση, εφόσον η ομιλία αρθρώνεται καθαρά σε ιδίωμα γενικά οικείο, - να κατανοεί την κεντρική ιδέα, τις συγκεκριμένες πληροφορίες και τις περισσότερες λεπτομέρειες που προέρχονται από δημόσιες ανακοινώσεις (απλές εξειδικευμένες πληροφορίες, λεπτομερείς οδηγίες, κτλ.), ΜΜΕ (ραδιοφωνικα η τηλεοπτικα δελτία ειδήσεων, απλό ηχογραφημένου υλικό για οικεία θέματα), απλές και καθημερινές συνομιλίες μεταξύ φυσικών ομιλητών. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο φοιτητής θα είναι σε θέση - να δώσει, με αρκετή ευχέρεια, μια ξεκάθαρη περιγραφή κάποιου θέματος που εντάσσεται στα πλαίσια των ενδιαφερόντων του. - να υποδυθεί ένα ρόλο που έχει προβάρει. - να αναφέρει λεπτομέρειες απρόβλεπτων συμβάντων. - να περιγράψει πραγματικά ή φανταστικά γεγονότα. - να αφηγηθεί μια απλή ιστορία. - να δώσει με συντομία λόγους και εξηγήσεις για γνώμες, σχέδια και πράξεις. - να κάνει μια σύντομη, προβαρισμένη, παρουσίαση ενός θέματος που αφορά την καθημερινή ζωή του, να δώσει λόγους και εξηγήσεις με συντομία για γνώμες, σχέδια και πράξεις και να αντιμετωπίσει περιορισμένο αριθμό ξεκάθαρων ερωτήσεων που ακολουθούν την παρουσίαση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό αποτελεί τη συνέχεια του μαθήματος Υ-ΓΛΩ-02. Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης: κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση ποικίλων προφορικών κειμένων. Ανάπτυξη δεξιοτήτων παραγωγής: επικέντρωση στην εφαρμογή του γλωσσικού συστήματος (προφορά, επιτονισμός, λεξιλογική και γραμματική ακρίβεια.
Λέξεις Κλειδιά
κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση, προφορά, επιτονισμός, λεξιλογική ακρίβεια, γραμματική ακρίβεια
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση261,0
Σύνολο261,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση: Όλοι οι φοιτητές παρακολουθούνται κατά την εκτέλεση πρακτικών ασκήσεων (3 τεστ) και 1 ή 2 κατ’οίκον εργασίες.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-11-2015