Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ασκήσεις προφορικής έκφρασης, συγκέντρωσης, μνήμης, επιχειρηματολογίας, απομαγνητοφώνησης, λήψεως σημειώσεων, λεξιλογίου. Εισαγωγή στις βασικές τεχνικές της διαδοχικής διερμηνείας. Η προφορική παρουσίαση θα περιλαμβάνει την ακρόαση, την κατανόηση, τη διερμηνεία και, τέλος, την απόδοση, εννοώντας με τον όρο αυτό μια συνθετική παρουσίαση που επαναλαμβάνει την γενική δομή του κειμένου που ακούστηκε. Η εργασία αυτή απαιτεί σε ορισμένες περιπτώσεις προκαταρκτικές έρευνες ορολογίας από τον φοιτητή.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
FALBO Caterina, RUSSO Mariachiara e STRANIERO SERGIO Francesco (a cura di) (1999), Interpretazione simultanea e consecutiva. Problemi teorici e metodologie didattiche. Hoepli, Milano.
SELESKOVITCH Danica, LEDERER Marianne (2002), Pédagogie raisonnée de l’interprétation. Didier Érudition – Office des publications officielles des Communautés européennes.
ROZAN, J.-F. (1959), LA PRISE DE NOTES EN INTERPRETATION CONSECUTIVE, Genève: Georg.