ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ / SPANISH SYNTAX
ΚωδικόςΓΔ2203
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005673

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600116626
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν τις βάσεις μίας συντακτικής θεωρίας γύρω από την ισπανική γλώσσα: αφενός να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τη θεωρητική εξήγηση των συντακτικών δομών της ισπανικής, και αφετέρου, να εμβαθύνουν –σε πρακτικό επίπεδο- στην αναγνώριση και τη χρήση αυτών, ιδιαίτερα στο γραπτό λόγο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Πέρα από τη θεωρητική ανάλυση και περιγραφή βασικών συντακτικών δομών της ισπανικής, εστιάζουμε ιδιαίτερα σε ορισμένα συντακτικά φαινόμενα που παρουσιάζουν δυσκολίες για τους Έλληνες σπουδαστές της ισπανικής, επιδιώκοντας ταυτόχρονα να βοηθήσουμε τους τελευταίους να ξεπεράσουν τυχόν προβλήματα στη διαδικασία εκμάθησής της ως ξένη γλώσσα.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσίαση διαλέξεων με χρήση αρχείων powerpoint και διαδικτυακών πηγών/ προγραμμάτων. Ανάρτηση διδακτικού υλικού στο e-class. Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και e-class.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα εξετάζεται γραπτά στο τέλος του εξαμήνου και το Σεπτέμβριο. Η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος. Επίσης, κάποια εξάμηνα δίνεται η δυνατότητα το μάθημα να εξεταστεί γραπτά με ενδιάμεσα τεστ προόδου κατά τη διάρκεια του εξαμήνου ή/και με τελικές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Και σε αυτή την περίπτωση η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
LEONTARIDI E. & R.M. PÉREZ BERNAL (2008), Claves del español para hablantes de griego. Madrid: SM.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Διδακτικές Σημειώσεις από τη διδάσκουσα. -PÉREZ, R. & E. LEONTARIDI (2008), Español para hablantes de griego – Συλλογή Contrastes, Madrid: SGEL-HACHETTE. -Δίδεται εκτενής βιβλιογραφικός κατάλογος για επιπρόσθετη μελέτη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-12-2013