ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ή ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦΩΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ή ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ / PHONETICS AND PHONOLOGY OF SPANISH OR PRONUNCIATION OF SPANISH
ΚωδικόςΓΔ3217
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005677

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦΩΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ή ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600116627
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτητές να βελτιώσουν την προφορά τους στην ισπανική και, ταυτόχρονα, να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν φωνητικά τις κυριότερες διαλεκτικές ποικιλίες αυτής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί μία εισαγωγή σε βασικές φωνητικές και φωνολογικές έννοιες, ώστε να γίνουν κατανοητοί οι μηχανισμοί που διέπουν την προφορά μίας γλώσσας. Εξετάζεται η ισπανική προφορά και παρέχονται, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, οι γνώσεις για την επιτυχημένη διδασκαλία της σε μαθητές με μητρική γλώσσα την Νέα Ελληνική. Το μάθημα θα εστιάσει κυρίως στην προφορά της estándar ισπανικής όπως ομιλείται στην Ισπανία, χωρίς να παραβλεφθούν όμως βασικά φαινόμενα που χαρακτηρίζουν τις διαλεκτικές ποικιλίες της Ιβηρικής αλλά και της Λατινικής Αμερικής.
Λέξεις Κλειδιά
Ισπανική φωνητική, ισπανική φωνολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσίαση διαλέξεων με χρήση αρχείων powerpoint, αρχείων ήχου και διαδικτυακών πηγών/ προγραμμάτων. Ανάρτηση διδακτικού υλικού στο e-class. Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και e-class.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα εξετάζεται γραπτά στο τέλος του εξαμήνου και το Σεπτέμβριο. Η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος. Επίσης, κάποια εξάμηνα δίνεται η δυνατότητα το μάθημα να εξεταστεί γραπτά με ενδιάμεσα τεστ προόδου κατά τη διάρκεια του εξαμήνου ή/και με τελικές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Και σε αυτή την περίπτωση η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Μικρός, Γεώργιος (2005), Συγκριτική φωνητική και φωνολογία της Ισπανικής και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Αθήνα: Libris-Tech.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Διδακτικές Σημειώσεις από τη διδάσκουσα. -Δίδεται εκτενής βιβλιογραφικός κατάλογος για επιπρόσθετη μελέτη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-12-2013