ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ / SYLLABUS DESIGN
ΚωδικόςΓλ3-450
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007068

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600116677
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Γλ3-329 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
  • Γλ3-342 Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
  • Γλ3-327 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • Γλ3-326 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι μαθητές πρέπει να ξέρουν ήδη για γενικές μεθόδους και μεθοδολογίες διδασκαλίας EFL, και είναι πολύ ικανοί χρήστες της αγγλικής γλώσσας.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές θα φύγουν γνωρίζοντας διάφορους τύπους αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών. Θα είναι σε θέση να εξετάσει ένα αναλυτικό πρόγραμμα που ανταποκρίνονται και να αποφασίσει τι οδήγησε το σχεδιασμό και τη χρήση του. Θα είναι σε θέση να εκτιμήσει την αξία της κάθε αναλυτικό πρόγραμμα. Θα πρέπει να είναι σε θέση να δούμε τι είδους διδακτικό υλικό ταιριάζει σε κάθε συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ένα γενικό πλαίσιο παρουσιάζεται μέσα στο οποίο οι μαθητές θα είναι σε θέση να αξιολογήσει ένα είδος αναλυτικό πρόγραμμα τόσο α) εξετάζοντας και κρίνοντας το σχεδιασμό του, και β) με την εκτίμηση πόσο χρήσιμο θα ήταν να το χρησιμοποιήσετε με τους μαθητές θα συναντήσουν. Θα μάθετε επίσης πώς η ύλη που εργάζονται με μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να καταστεί πιο αποτελεσματική.
Λέξεις Κλειδιά
το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση, την απογραφή, αναλυτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα σπουδών, τα υλικά, τις πεποιθήσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1084,3
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική 2½ ώρες εξέταση με 3 ισοβαρώς υποχρεωτικές ερωτήσεις που απαιτούν τόσο θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις. Ή μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ένας φοιτητής μπορεί να κάνει εργασία περίπου 4000 λέξεων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Nation, I.S.P & Macalister, J. (2009). Language Curriculum Design. Routledge Breen M.P.& Littlejohn, A.(2005).Classroom Decision-Making: Negotiation and Process Syllabuses in Practice. CUP.
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-02-2020