ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΤΟΙΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ 2 / Painting Elementary II
ΚωδικόςΥΚΣΖ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Ζουρούδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600003555

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 23
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό213
ΓΛΥΠΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό213

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΤΟΙΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600117267
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδιώκεται η δημιουργία του εικαστικού έργου του κάθε φοιτητή παράλληλα με την γνώση που προκύπτει από την καλλιτεχνική έρευνα και τις προσωπικές του αναζητήσεις. Κατά την διαδικασία της καλλιτεχνικής έρευνας επιδιώκεται ο συνδυασμός της παράδοσης της καλλιτεχνικής πρακτικής με τις σύγχρονες και πολύμορφες αντιλήψεις στον τομέα των εικαστικών τεχνών
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στον εκπαιδευόμενο παρέχεται σε σεμιναριακό επίπεδο η τεχνογνωσία ώστε στο τέλος του εξαμήνου να είναι καταρτισμένος στην διερεύνηση εικαστικών αναζητήσεων, σε ό,τι αφορά τα υλικά ζωγραφικής (υδατοχρώμματα, ελαιοχρώματα ή μεικτών τεχνικών). Επίσης του παρέχεται η δυνατότητα σχολιασμού των ασκήσεων ώστε να αποκτήσει την ικανότητα παραγωγής πειραματικών εικαστικών προτάσεων.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις200,7
Εργαστηριακή Άσκηση301
Καλλιτεχνική δημιουργία401,3
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
[41955454]: Η Ιδέα ως Υλικό, το Υλικό ως Ιδέα, Κοντελετζίδου Π. Δωροθέα Λεπτομέρειες [31363]: ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ., RUDOLF ARNHEIM Λεπτομέρειες
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-03-2020