ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / NEUROPSYCHOLOGY III: NEUROPSYCHOLOGICAL REHABILITATION
ΚωδικόςΨΥ-729
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013545

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής744

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600118164
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Ψ-501 ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνωστικές μέθοδοι θεραπευτικής παρέμβασης και μηχανισμοί ανάκαμψης ασθενών με νευροψυχολογικές δυσλειτουργίες (π.χ., από κρανιοεγκεφαλική κάκωση). Θεωρητικό υπόβαθρο και τεχνικές αποκατάστασης της προσοχής, της μνήμης, της επικοινωνίας, των εκτελεστικών λειτουργιών και της ενημερότητας.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν ευρείες γνώσεις σχετικές με τα επιστημονικά πεδία διερεύνησης των συναισθημάτων και βασικές γνώσεις για μεθόδους διεξαγωγής έρευνας στον τομέα αυτό.
Γενικές Ικανότητες
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Βασικές αρχές της γνωστικής αποκατάστασης, νευρολογικές διαταραχές και μεταβλητές που συμβάλλουν στη νευροσυμπεριφορική ανάκαμψη. Νευροψυχολογική εκτίμηση και προσεγγίσεις για την αποκατάση της προσοχής, της μνήμης, των δυσκολιών στις εκτελεστικές λειτουργίες, της έλλειψης ενημερότητας και της επικοινωνίας.
Λέξεις Κλειδιά
αποκατάσταση, νευρολογική διαταραχή, εκτίμηση,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Power point διαφάνειες στο μάθημα. Email για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων240,9
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1044
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτές τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Γνωστική Αποκατάσταση: Μια Συνθετική Νευροψυχολογική Προσέγγιση (Sohlberg & Mateer).
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-11-2017