ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ / GERMAN LANGUAGE III
Τίτλος στα Γερμανικά Deutsche Sprache III
ΚωδικόςΓΕΡ301
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280003554

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 297
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό326

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2015-2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 12
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό326

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600118651

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΝΗΣΙΔΑ 103 (354)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 13:30 έως 15:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προϋπόθεση αποτελεί η παρακολούθηση των μαθημάτων "Γερμανική Γλώσσα Ι" και "Γερμανική Γλώσσα ΙΙ".
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι διδακτικές ώρες που προβλέπονται για τα μαθήματα Γερμανική Γλώσσα (ΙΙΙ, ΙV - Επίπεδο Α΄ και Β΄) είναι (4) τέσσερις εβδομαδιαίως. Για τo γλωσσικό επίπεδο Β΄ προβλέπεται επιπλέον το Ενισχυτικό Φροντιστηριακό Μάθημα, δηλαδή εβδομαδιαίως ένα δίωρο (2) μάθημα, το οποίο είναι υποχρεωτικό, συνδέεται θεματικά με τα κυρίως μαθήματα Γερμανική Γλώσσα (ΙΙΙ, ΙV) και αποβλέπει σε μια ενισχυτική ενασχόληση με τα περιεχόμενα του εκάστοτε εξαμήνου. Συμπληρωματικά προς την κατεύθυνση της κάλυψης γλωσσικών αδυναμιών των φοιτητών/-τριών αποσκοπούν και οι Πρακτικές Γλωσσικές Ασκήσεις (ΙΙΙ, IV) των οποίων η παρακολούθηση κρίνεται απαραίτητη ιδιαίτερα για φοιτητές/-τριες με σημαντικές γλωσσικές αδυναμίες, διότι τα περιεχόμενά τους διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των πιο αδύναμων γλωσσικά φοιτητών/-τριών και αποτελούν μια περαιτέρω δυνατότητα ανάπτυξης και εξάσκησης των βασικών γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Στο τέλος του τετάρτου εξαμήνου και με δεδομένο τη συστηματική και ενεργό συμμετοχή των φοιτητών/-τριών στα παραπάνω προσφερόμενα μαθήματα και στις γλωσσικές ασκήσεις αναμένεται ότι το ελάχιστο γλωσσικό επίπεδο των φοιτητών/-τριών θα φτάσει στο επίπεδο Β2+ / Γ1-. Οι εξετάσεις για το Γ' και Δ' εξάμηνο διενεργούνται γραπτά και προφορικά. Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις των μαθημάτων Γερμανική Γλώσσα (ΙΙΙ, ΙV) αποτελεί προϋπόθεση -ανεξαρτήτως επιπέδου - η παράδοση ενός ικανού αριθμού γραπτών εργασιών. Επιπλέον για το επίπεδο Β΄ αποτελεί προϋπόθεση η συστηματική και επιτυχής παρακολούθηση του Ενισχυτικού Φροντιστηριακού Μαθήματος. Η επιτυχής εξέταση στα μαθήματα Γερμανική Γλώσσα (ΙΙΙ, ΙV) επιτρέπει τη συμμετοχή στα μαθήματα του Β΄ κύκλου σπουδών (Ε΄ - Η΄ εξάμηνο).
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΑ Θα ασχοληθούμε κυρίως με κείμενα των θεωρητικών επιστημών αλλά και με δημοσιογραφικά. Τα κείμενα αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για την άσκηση των φοιτητών / φοιτητριών στην παραγωγή διαφόρων κειμένων που έχουν άμεση σχέση με τις ανάγκες των σπουδών (περίληψη και ανάλυση κειμένου, σχόλια, βιογραφικό σημείωμα). Παράλληλα εμβαθύνουμε σε επιλεγμένα γραμματικά φαινόμενα. Εξέταση: γραπτή. Στο πλαίσιο της εξάσκησης του προφορικού λόγου θα πραγματοποιηθούν συζητήσεις πάνω σε επίκαιρα θέματα, σχετικά με τα οποία θα παρουσιαστούν βιντεοταινίες και ηχογραφημένα κείμενα. Προβλέπονται σύντομες εισηγήσεις από τους/τις φοιτητές/φοιτήτριες. Αξιολόγηση: Εξέταση προφορική. DEUTSCH Im Vordergrund steht die Beschäftigung mit geisteswissenschaftlichen journalistischen Texten, anhand derer die Produktion studienrelevanter Textsorten (Textzusammenfassung, Kommentar, Bericht, Erörterung) entwickelt und geübt wird. Im Bereich des mündlichen Ausdrucks werden Diskussionen zu aktuellen Themen geführt, wobei auch Videobeiträge und Hörtexte zum Einsatz kommen. Darüber hinaus ist die Präsentation von Kurzreferaten vorgesehen. Bewertung: Prüfung schriftlich und mündlich.
Λέξεις Κλειδιά
Schlagwörter
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Podcast
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση: γραπτή. Στο πλαίσιο της εξάσκησης του προφορικού λόγου θα πραγματοποιηθούν συζητήσεις πάνω σε επίκαιρα θέματα, σχετικά με τα οποία θα παρουσιαστούν βιντεοταινίες και ηχογραφημένα κείμενα. Προβλέπονται σύντομες εισηγήσεις από τους/τις φοιτητές/φοιτήτριες. Αξιολόγηση: Εξέταση προφορική.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Deutsch Großes Übungsbuch Worschatz. Brill/Techmer. Hueber Verlag 2011 -Einfache Antworten. Zwanzig Aussagen zu Demokratie und Gesellschaft im Test. Wolf Wagner. Landeszentrale für politische Bildung Thüringen. 2007 -em-Übungsgrammatik. Hueberverlag -Grundzüge des politischen Systems der Bundesrepublik Deutschland. Sontheimer, Bleek. Piper Verlag München 1997 -Klipp und Klar- Übungsgrammatik. Klettverlag -Übungsgrammatik Deutsch. Helbig/Buscha. Langenscheidt KG Berlin und München 2000 -Script, Deutsche Sprache III, 3. Semester, Paraschos Berberoglu, Judith Schiebel. -Sprechen, Schreiben, Mitreden. Ein Übungsbuch zum Training von Vortrag und Aufsatz in der Oberstufe. Glotz- Kastanis, Doris Tippmann. Xristos Karrampatos Verlag. -Texte überarbeiten. Von der Rechtschreibung zum sicheren Ausdruck. Texte, Themen und Strukturen, Arbeitsheft. Cornelsen Verlag 2006 -Wechselspiel. Interaktive Arbeitsblätter für die Partnerarbeit im Deutschunterricht. Langenscheidt Berlin und München 2000
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-10-2015