ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ / Diagnosis and Treatment Planning in Fixed Prosthodontics
Κωδικός118
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Τορτοπίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000349

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600122472
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο φοιτητής στο τέλος του εξαμήνου θα πρέπει να γνωρίζει: 1. Λήψη Ιστορικού-Συλλογή διαγνωστικών στοιχείων-ενδοστοματική, εξωστοματική εξέταση 2. Διάγνωση-προσθετικός διαγνωστικός δείκτης 3. Βασικές αρχές της σύγκλεισης - σημασία διαγνωστικού κερώματος 4. Προθεραπείες, αποκατάσταση ενδοδοντικά θεραπευμένων δοντιών 5. Σχέδιο θεραπείας-επιλογή οδοντικών-μηχανικών στηριγμάτων 6. Ρόλος των μεταβατικών αποκαταστάσεων στην σωστή εκτίμηση του σχεδίου θεραπείας 7. Διαχείριση Κατακόρυφης διάστασης και ανακατασκευή συγκλεισιακού σχήματος 8. Σχέδιο θεραπείας - Επιλογή αισθητικών υλικών (μεταλλοκεραμικά-ολοκεραμικά) 9. Αναφορά κλινικών περιπτώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της δυνατότητας μεθόδευσης συλλογής των πληροφοριών, της διαγνωστικής σκέψης και της κριτικής ικανότητας, δηλαδή στοιχείων που με την βοήθεια της σύγχρονης επιστημονικής τεκμηρίωσης απαιτούνται για την διαμόρφωση των σχεδίων θεραπείας στην Ακίνητη Προσθετική. Το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά την εξοικείωση των φοιτητών, μέσα από συγκεκριμένα πρωτόκολλα διάγνωσης και διαδικασιών λήψης αποφάσεων, στην τεκμηριωμένη κατάρτιση ενός σχεδίου θεραπείας σχετικά με τις ακίνητες προσθετικές αποκαταστάσεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Κλινική Άσκηση39
Σύνολο65
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Κλινική Εξέταση Ασθενούς (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σύγχρονη Ακίνητη Προσθετική (2012) S. Rosenstiel-Land-Fujimoto. Μετάφραση Π. Κοϊδης
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-07-2013