ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ / ITALIAN LANGUAGE II
Τίτλος στα ΙταλικάΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ Lingua italiana II
Κωδικός11211
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓλώσσα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000741

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 178
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά Γλώσσας216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600122892
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. A-MRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. Ν-ΩΕλένη Κασάπη

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124)
ΗμερολόγιοMonday 13:00 to 16:00
ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 15 (106)
ΗμερολόγιοMonday 14:00 to 17:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ (371)
ΗμερολόγιοTuesday 14:00 to 17:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124)
ΗμερολόγιοTuesday 13:00 to 16:00
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 11111 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1
  • 11212 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1+
  • 11210 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα βασικό επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων (B1 B1+).(Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: - αναπτύξουν των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής; - η σωστή χρήση των κύριων μορφοσυντακτικών δομών; - αναπτύξουν εμπλουτισμός του λεξιλογίου, - αναπτύξουν των βασικών στρατηγικών εκμάθησης, - αναπτύξουν πολιτισμικών γνώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι συνέχεια του μαθήματος Ιταλική Γλώσσα I . Εξετάζει πιο σύνθετες δραστηριότητες για την ανάπτυξη και ενίσχυση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, σε συνάρτηση με τα θέματα των ενοτήτων της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (τα θέματα αφορούν: περιβάλλον και οικολογία, σχέδια ζωής, επίσημη ορολογία για δημόσια έγγραφα και οργανισμούς, περιπέτειες και δύσκολες συγκυρίες)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Φροντιστήριο251
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων50,2
Εκπόνηση μελέτης (project)100,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Εξετάσεις200,8
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
M.Mezzadri, G. Pieraccioni,"Italiano Plus" Imparare l’italiano per studiare in italiano (A2-B1/B2), Bonacci Loescher editore, 2018, Torino - Unità 4 -5 -6 M-Mezzadri, "GP", Grammatica Pratica della Lingua italiana (A1-C1, Bonacci Loescher editore, 2016, Torino Visione di un film italiano o di una serie televisiva a scelta dello studente Lettura di uno dei seguenti libri di narrativa 1.Giorgia Chaidemenopoulou, 7 Favole… 7 Colori dell’arcobaleno, Aletti Editore,2013 Roma 2.Maria Angela Cernigliaro, Italo Calvino, Edizioni Edilingua, 2011, Roma 3.Luisa Brisi, L’eredità, Edizioni Edizioni Edilingua, 2011, Roma
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Sonia Bailini, Silvia Consonno, "I verbi italiani" grammatica esercizi e giochi, Alma Edizioni,2008 Firenze 2. Silvia Consonno, Elena Rossin "Le congiunzioni e le altre parole difficili" (A1-C1), Alma Edizioni,2008 Firenze 3. Pietro Trifone, Massimo Salerno, Grammatica italiana di base, seconda edizione,Zanichelli editore S.P.A., 2011 Torino 4. Giulia de Savorgnani, "Italia per stranieri",30 percorsi di cultura e società, per conoscere l'Italia e gli italiani, Alma Edizioni,2017 Firenze 5.Alessandro De Giuli, "Le preposizioni italiane", (A1-C1), Alma Edizioni,2017 Firenze 6.M. Zurula, "Sapori d'Italia", Antologia di testi sulla cultura italiana con esercitazioni orali e scritte. Livello intermedio (B1-B2), Edilingua, 2015, Roma
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-09-2019