ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / Comparative Literature
Τίτλος στα ΙταλικάLetterature Comparate
Κωδικός11357
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηGabriella Macri
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006616

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 38
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΚατ' Επιλογήν Υποχρεωτικά846

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600122927
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Απόκτηση της ευρύτερης έννοιας της συγκριτικής γραμματολογίας, και της μεθοδολογία της συγκριτικής έρευνας μέσα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του φοιτητή. Στο τέλος του εξαμήνου οι φοιτητές πρέπει να έχουν γνώσει των διαφορετικών κλάδων της Σ.Γ.
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Εισαγωγή στη συγκριτική γραμματολογία και μεθοδολογία μέσα από μια θεωρητική πρόσληψη της συγκριτικής γραμματολογίας και μέσα από θεματολογία συγκριτικού χαρακτήρα και περιεχομένου (λογοτεχνία και μύθος,θεωρια των λογοτεχνικών ειδών, λογοτεχνία και επαναγραφή, λογοτεχνία και τέχνες, διαπολιτισμικότητα, διακειμενικότητα κ.λπ).
Λέξεις Κλειδιά
συγκριτική γραμματολογία, διακειμενικότητα,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται μέσω email. Όταν δύναται, χρήση του υπολογιστή για βιβλιογραφικές έρευνες κλπ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις512,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Εξετάσεις803,2
Σύνολο1516,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με προφορική τελική εξέταση. Για όσους φοιτητές παρακολουθούν δύναται η ευκαιρία να δώσουν δυο τεστ προόδου κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Εάν οι φοιτητές περνάνε τα δυο τεστ δεν χρειάζεται να δώσουν και τελική εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
F. de Cristofaro, Letterature comparate, Carocci, Roma 2014 A. Gnisci et alii, La letteratura comparata, Bruno Mondadori, Milano 2002. D. Souiller-W.Trubezkoy, Letteratura comparata", Armando, Roma 2001. D.E. Pageaux, Le scritture di Hermes, Sellerio, Palermo 2010. Περαιτέρω βιβλιογραφία προστίθεται στη διάρκεια των μαθημάτων
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-02-2019