Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει κουλτούρα, γνώση και δεξιότητες επιχειρηματικότητας μεταξύ των φοιτητών. Τα μαθήματα που προσφέρονται στις θεματικές ενότητες της Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, Διοίκησης Μικρό-μεσαίων επιχειρήσεων, τις Στρατηγικές Μαρκετιγκ, της Εξεύρεσης Χρηματoδότησης και της Λογιστικής όπως επίσης και τα σεμιναριακά μαθήματα για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων (business plans) παρέχουν στους φοιτητές το κατάλληλο υπόβαθρο στο πεδίο της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας. Η σύνδεση με τον κόσμο του επιχειρείν μπορεί να εξασφαλιστεί με προσκλήσεις σε επιχειρηματιών αλλά και με την επεξεργασία μελετών περίπτωσης (case studies).
Περιεχόμενο Μαθήματος
α) Παρουσίαση βασικών θεματικών ενοτήτων για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ίδρυση, λειτουργία και τη διοίκηση μιας επιχείρησης (μικρού ή μεσαίου μεγέθους),
β) ασκήσεις, εφαρμογές, μελέτες ανάλυσης περιπτώσεων
γ) Εργαστήρια, Εφαρμογές κατάλληλου λογισμικού για business plan
δ) Σύνδεση με τις επιχειρήσεις (πρόσκληση επιχειρηματιών,
ε) Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan)
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Deakins, D. and Freel, M. (2015). "Επιχειρηματικότητα και μικρές επιχειρήσεις", επιμέλεια Πέκκα-Οικονόμου, Β. και Χατζηδημητρίου, Ι., Εκδόσεις Rosili
2. Χατζηκωνσταντίνου, Γ. & Γωνιάδης, Η. (2009) "Επιχειρηματικότητα και Καινοτοµία", Εκδόσεις Gutenberg.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Καραγιάννης Η.Γ. –Μπακούρος Ι.Λ.( 2010) «Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα. Θεωρία – Πράξη» Εκδόσεις Σοφία.
2. David Dawkins and Mark Freel (2007)" Επιχειρηματικότητα» Eκδόσεις Κριτική.
3. Πιπερόπουλος, Γ. Π. (2008). "Επιχειρηματικότητα, Καινοτοµία & Βusiness Clusters ", Β’ Έκδοση , Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σάκκουλα.
4. Εκπαιδευτικό υλικό που έχει παραχθεί για το συγκεκριμένο μάθημα και παρουσιάζεται στο Moodle