Νέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2) / Modern Hebrew (A2.2)
Κωδικός7780
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσούλα Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015284

Πρόγραμμα Σπουδών: Αναμορφωμένο ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΕαρινό-3

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2013 έως σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600125805
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να κατανοούν προτάσεις και εκφράσεις που συνδέονται με προσωπικές πληροφορίες, αγορές, ψυχαγωγία κτλ. να μπορούν να επικοινωνούν χρησιμοποιώντας βασικές γλωσσικές δεξιότητες σε διάφορες καθημερινές καταστάσεις, που απαιτούν απλή ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από οικεία θέματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Νέα Εβραϊκή Γλώσσα- Α2.2» επικεντρωνόμαστε στη διδασκαλία των κάτωθι φαινομένων: α) σύνθετα ονόματα και καταστάσεις του ονόματος: status absolutus, status constructus, β) Ο παρελθοντικός χρόνος στις πέντε πλέον χρηστικές συζυγίες της εβραϊκής γλώσσας και στις κυριότερες υποκατηγορίες, γ) ο μελλοντικός χρόνος (εισαγωγή) και δ) εξαρτημένες προτάσεις. Οι φοιτητές μελετούν κείμενα μεγαλύτερης έκτασης, όπως βιογραφίες, άρθρα εφημερίδας, περιηγητικά κείμενα κ.τ.λ. Τους δίνεται η δυνατότητα να παρουσιάσουν γραπτά και προφορικά μία προαιρετική εργασία (συνήθως μία βιογραφία).
Λέξεις Κλειδιά
σύνθετα ουσιαστικά, καταστάσεις του ονόματος, παρελθοντικός χρόνος, μελλοντικός χρόνος, εξαρτημένες προτάσεις, άρθρα εφημερίδας, βιογραφία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση Power Point, χρήση πλατφόρμας εξ αποστάσεως μαθημάτων (Skype for Business, Zoom κ.ά.) και επικοινωνία με τους φοιτητές είτε με ηλεκτρονική αλληλογραφία είτε μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Εξετάσεις50,2
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνδυασμός συνεχόμενης αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μέσω ανάθεσης μικρών γραπτών εργασιών ή/και προφορικών παρουσιάσεων και της τελικής γραπτής εξέτασης. Δίνεται η δυνατότητα ατομικής προφορικής εξέτασης σε εξαιρετικές περιπτώσεις (φοιτητές με πιστοποιημένη δυσλεξία ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες, αλλοδαποί φοιτητές, φοιτητές Erasmus κ.ά).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δόικος, Δ. - Κωνσταντίνου, Μ. (2008). Γλωσσική ανάλυση της Πεντατεύχου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coffin, E. - Bolozky, S. (2005). A Reference Grammar of Modern Hebrew. Cambridge University Press Glinert, L. (1989). Modern Hebrew: An Essential Grammar. Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-06-2020