ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ / EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
ΚωδικόςΥ1Δ
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΦυσικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑναστασιος Ζουπιδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015350

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ neo

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600126078
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αποσκοπεί στην σε βάθος κατάρτιση των μεταπτυχιακών φοιτητών σε διαστάσεις και προβλήματα της μάθησης και της ανάπτυξης κατά τη σχολική και την εφηβική ηλικία. Ειδικότερα αποβλέπει στην παροχή εξειδικευμένης γνώσης και στην απόκτηση δεξιοτήτων σε ποικίλους τομείς (θεωρίες μάθησης, μαθησιακές δυσκολίες, εξελικτικές διαταραχές κλπ)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισάγονται βασικές έννοιες της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας (αντίληψη, μάθηση, νοημοσύνη, μνήμη, λήθη, κίνητρα μάθησης κλπ) και συζητούνται εφαρμογές όψεων της μάθησης (συντελεστική, ενορατική, κοινωνική κλπ) στη διδασκαλία.
Λέξεις Κλειδιά
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Άρθρο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές εμβαθύνουν με μελέτη στην αντίστοιχη βιβλιογραφία και με τη συγγραφή εργασιών σε θέματα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων50
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50
Εξετάσεις11
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Για την αξιολόγηση των φοιτητών συνεκτιμώνται τα εξής: • η συμμετοχή τους καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος • ο φάκελος με τις εργασίες που έχουν παραδοθεί • οι παρουσιάσεις των εργασιών που τους έχουν ανατεθεί και • η επίδοση τους στην τελική εργασία (μελέτη, ανάπτυξη, παρουσίαση, υποστήριξη)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δίνονται άρθρα
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-05-2019