ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ / MODERN TRENDS IN EDUCATION
ΚωδικόςΕΠ3
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΦυσικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Διαμαντής
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015357

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ neo

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600126083
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αποσκοπεί στην σε βάθος γνωριμία των μεταπτυχιακών φοιτητών σε θέματα της σύγχρονης παιδαγωγικής: την αναγκαιότητα σχεδιασμού και ανάπτυξης των προγραμμάτων σπουδών, την προετοιμασία, τη μεθόδευση και την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο του ακαδημαϊκού-παραδοσιακού, του συμπεριφοριστικού, του εποικοδομητικού και του κριτικού «παραδείγματος».
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισάγονται βασικές έννοιες της Διδασκαλίας (σκοποί και στόχοι της διδασκαλίας, σχεδιασμός, οργάνωση, διεξαγωγή και αξιολόγηση της διδασκαλίας, μεταγνώση, το "λάθος" και η αξιοποίησή του κλπ.) και συζητούνται σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδακτική μεθοδολογία (διερευνητική μέθοδος, ομαδοσυνεργατική μέθοδος, επίλυση προβλημάτων, ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης κλπ).
Λέξεις Κλειδιά
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Άρθρο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές θα ασκηθούν στη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών (προσομοιώσεις, εικονικά εργαστήρια, πειράματα με αισθητήρες, video-μετρήσεις, πειράματα από απόσταση) για τη δημιουργία πειραματικών περιβαλλόντων.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων50
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50
Εξετάσεις11
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Για την αξιολόγηση των φοιτητών συνεκτιμώνται τα εξής: • η συμμετοχή τους καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος • ο φάκελος με τις εργασίες που έχουν παραδοθεί • οι παρουσιάσεις των εργασιών που τους έχουν ανατεθεί και • η επίδοση τους στην τελική εργασία (μελέτη, ανάπτυξη, παρουσίαση, υποστήριξη)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δίνονται άρθρα
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-05-2019