ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ / ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚωδικόςΥ2Γ
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΦυσικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧαρίτων Πολάτογλου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015354

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600126087
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ1Α ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
  • Υ1Β ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές αξιοποιούν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσα από τα υπόλοιπα μαθήματα του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών και αφομοιώνουν την επιστημονική γνώση μέσα από την διαδικασία της επαγγελματικής επιστημονικής εξάσκησης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές εισάγονται στη σχεδίαση μαθημάτων Φυσικής από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Γυμνασίων και Λυκείων, σε εκπαιδευτικές μονάδες.
Λέξεις Κλειδιά
Πρακτική άσκηση, Διδακτική της Φυσικής.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Άρθρα
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές ασκούνται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση φύλλων εργασίας, διδακτικών σεναρίων και ωριαίων διδασκαλιών σε πραγματικές συνθήκες τάξης. Ενθαρρύνονται στην αυτενέργεια και στη ανάπτυξη πρωτοβουλιών και καλλιεργούν και, βαθμιαία, αναπτύσσουν ικανότητες παρατήρησης, κατανόησης, ερμηνείας, κριτικής ανάλυσης, σύνθεσης και αναστοχασμού της διδακτικής πράξης.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις52
Πρακτική (Τοποθέτηση)45
Συγγραφή εργασίας / εργασιών45
Εξετάσεις8
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Για την αξιολόγηση των φοιτητών συνεκτιμώνται τα εξής: • η συμμετοχή τους καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος • ο φάκελος με τις εργασίες που έχουν παραδοθεί • οι παρουσιάσεις των εργασιών πουτους έχουν ανατεθεί και • η επίδοση τους στην τελική εργασία (μελέτη, ανάπτυξη, παρουσίαση, υποστήριξη)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δίνονται άρθρα
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-05-2019