Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των Κοινωνικών Δικτύων
• Κατανόηση Τεχνικών και εργαλείων για την ανάπτυξη εφαρμογών στον Κοινωνικό Ιστό με έμφαση στα θέματα της ψηφιακής διαφήμισης και προώθησης προϊόντων
• Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογών Κοινωνικού Ιστού με έμφαση στις σύγχρονες πρακτικές των Web 2.0 τεχνολογιών για ψηφιακή επιχειρηματικότητα
• Ανάπτυξη Εφαρμογών σχετικών με επιχειρηματικότητα και διοίκηση (Enterprise 4.0)
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Κοινωνικού Ιστού (Web 2.0) – Tribal Marketing
2. Users and Co-creation, Anthropomorphic Marketing
3. Κατανοώντας τις διάφορες πλατφόρμες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (traditional, gaming, mobile & location based)
4. Κατανόηση του περιεχομένου (persuasiveness & engagement)
5. eWOM
6. Κατανόηση του πλαισίου λειτουργίας και χρήσης των ΜΚΔ (metrics, cross-cultural aspects, privacy, ethical & legal issues)
7. Είδη πληροφορίας στον Παγκόσμιο Ιστό με έμφαση στις τεχνολογίες Web 2.0 για θέματα διαφήμισης
8. Ο κοινωνιολογικός ιστός – Web 2.0 τεχνολογίες - Ιστολόγια και συστήματα κοινωνικής επισήμανσης
Κοινωνικός ιστός, εφαρμογές και διασυνδεδεμένα δεδομένα
9. Eξόρυξη γνώσης για τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τη στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση
10. Επισκόπηση εργαλείων σχεδίασης και παρουσίασης εφαρμογών Κοινωνικού Ιστού για επιχειρηματικότητα
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
[1] Stephan Dahl, Social Media Marketing: Theories and applications, 2018, Sage Publications
[2] Networks, Crowds, and Markets: Reasoning about a Highly Connected World - D. Easly και J. Kleinberg. http://www.cs.cornell.edu/home/kleinber/networks-book/