ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ / INSIGHTS: ACADEMY OF LETTERS AND CULTURE
Κωδικός08EM12
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002540

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν8412

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία8
Class ID
600127946
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να εξασκηθούν στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό πραγματικού αντικειμένου σε επίπεδο αρχιτεκτονικής προμελέτης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αντικείμενο του μαθήματος είναι ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός πραγματικού αντικειμένου σε επίπεδο αρχιτεκτονικής προμελέτης. Πρόκειται για το κτίριο της Ακαδημίας Τεχνών του Δήμου Καλαμαριάς σε επιλεγμένο οικόπεδο και με προδιαγραμμένο κτιριολογικό πρόγραμμα. Για την εκπόνηση της προμελέτης θα προηγηθεί η αναγνώριση του περιβάλλοντος και της θέσης που κατέχει το οικόπεδο στον πολεοδομικό ιστό, η ενδεχόμενη υπερτοπική σημασία του έργου, η κατανόηση του κτιριολογικού προγράμματος και οι προθέσεις του κυρίου του έργου. Θα ακολουθήσει η διαμόρφωση της κεντρικής σχεδιαστικής συνθετικής ιδέας, που αφορά τόσο στο κτίριο όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του οικοπέδου και η σχέση του με τον ευρύτερο χώρο, ο έλεγχος ανταπόκρισης με το κτιριολογικό πρόγραμμα, η επιλογή του στατικού φορέα σε σχέση με την συνθετική ιδέα και το κτιριολογικό πρόγραμμα, ο έλεγχος ανταπόκρισης του κτιρίου στους κανόνες και κανονισμούς που επιβάλλονται στον σχεδιασμό του, η επιλογή των υλικών. Τελικά θα αποδοθεί η προμελέτη σχεδιαστικά με όσα σχέδια απαιτούνται σε κλίμακα 1:100, πρόπλασμα και ενδεχόμενα τρισδιάστατες απεικονίσεις. Θα συγκροτηθούν ομάδες δύο μέχρι τριών φοιτητών-τριων. Το μάθημα θα εμπλουτιστεί από διαλέξεις-παρουσιάσεις και θα πραγματοποιηθούν επί τόπου επισκέψεις για την αναγνώριση του τόπου ανέγερσης του κτιρίου.
Λέξεις Κλειδιά
αρχιτεκτονικός σχεδιασμός
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Εργαστηριακή Εργασία (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-02-2015