ΙΤΑΛΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΑ / ITALIAN LANGUAGE IV
Κωδικός4ΞΓ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλένη Παπαδάκη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005945

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 5
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό422

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600128015
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα Mαθησιακά αποτελέσματα εντοπίζονται σε 5 άξονες/δεξιότητες: 1. Kατανόηση προφορικού λόγου: Μπορεί να κατανοήσει φράσεις και λέξεις υψηλής συχνότητας που σχετίζονται με περιοχές άμεσης προσωπικής συνάφειας. 2. Κατανόηση γραπτού λόγου: Μπορεί να διαβάσει πολύ σύντομα και απλά κείμενα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του. 3. Προφορική συνδιαλλαγή: Μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά κάποιες απλές δομές, αλλά εξακολουθεί συστηματικά να κάνει κάποια στοιχειώδη λάθη. 4. Παραγωγή προφορικού λόγου: Μπορεί να γίνεται κατανοητός με πολύ σύντομα εκφωνήματα, παρόλο που είναι ιδιαίτερα εμφανείς οι παύσεις, οι λανθασμένες εκκινήσεις 5. Παραγωγή γραπτού λόγου: Μπορεί να χρησιμοποιεί βασικά σχήματα προτάσεων με φράσεις που έχει απομνημονεύσει, ομάδες μερικών λέξεων και τυποποιημένες εκφράσεις με στόχο να μεταδώσει περιορισμένες πληροφορίες σε απλές καθημερινές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το μάθημα συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας σε επίπεδο Α2+ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς. Η διδασκαλία της ιταλικής και αυτό το εξάμηνο γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχόμενες διδακτικές ώρες και σε συνδιδασκαλία με άλλα τμήματα/σχολές. Ο φοιτητής μπορεί να χειριστεί καταστάσεις που είναι πιθανό να προκύψουν στη διάρκεια ενός ταξιδιού στη χώρα στην οποία ομιλείται η γλώσσα. Μπορεί να παραγάγει απλό και σύντομο κείμενο σχετικό με θέματα που γνωρίζει ή τον ενδιαφέρουν. Μπορεί να κατανοήσει καθημερινές εκφράσεις που στοχεύουν στην ικανοποίηση απλών και συγκεκριμένων αναγκών. Μπορεί να περιγράψει απλά και σύντομα εμπειρίες και γεγονότα και να δώσει συνοπτικά λόγους και εξηγήσεις για τις γνώμες και τα σχέδιά του. Μπορεί να κατανοήσει τις κύριες ιδέες ενός απλού και σύντομου κειμένου. Πιο ειδικά οι φοιτητές ασχολούνται με τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα (riflessione grammaticale): Preposizioni semplici e articolate, gli avverbi, La particella ci, La particela ne, Congiunzioni, Pronomi indiretti, Imperativo con i pronomi indiretti, Futuro semplice indicativo (verbi regolari e irregolari), Pronomi relativi, Forma impersonale (si/uno), Presente progressivo (stare + gerundio), gerundio, Gradi di comparazione dell’aggettivo, Periodo ipotetico della realta’, Prefissi-suffissi, Formazione di parole (prima parte).
Λέξεις Κλειδιά
Common European Framework A2
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση υπολογιστή και προτζέκτορα στην αίθουσα διδασκαλίας. Blog, facebook, email: για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1003,3
Σύνολο1003,3
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι αξιολόγηση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων – αξιολόγηση των όσων έχουν διδαχτεί. Επομένως σχετίζεται με τη δουλειά ενός εξαμήνου, με το πρόγραμμα διδασκαλίας. Γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξάμηνου και κάθε γραπτή εξέταση διαρκεί 1 ώρα. Υπάρχουν αντίγραφα όλων των παλαιότερων θεμάτων εξετάσεων στο αρχείο της διδάσκουσας γραφείο 410 ν.κτίριο Φιλοσοφικής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Προτεινόμενη βιβλιογραφία 1. ALLEGRO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2003. 2. ITALIANAMENTE VOL.1, EDIZIONI ZHTH, Salonicco 1996. 3. PROGETTO ITALIANO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2006. 4. QUI ITALIA VOL.1, EDIZIONI LE MONNIER, Firenze 2002.
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-11-2016