Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Να γνωρίσουν τα βασικά χαρακτηριστικά της οικονομικής διάστασης των μμε
• Να μάθουν το ενοιολογικό πλαίσιο της οικονομίας των μμε
• Να κατανοήσουν τον ρόλο της οικονομικής διάστασης των μμε
• Να ευαισθητοποιηθούν σε μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που αφορούν την οικονομία των μμε
• Να εξασκηθούν στην ανάλυση και την ερμηνεία της οικονομίας των μμε
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στην Οικονομία των ΜΜΕ. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς των ΜΜΕ. ΜΜΕ και δημόσια αγαθά. Ο βαθμός συγκέντρωσης της μιντιακής αγοράς. Στρατηγικές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των μιντιακών οργανισμών. Ένταση ανταγωνισμού και μιντιακή αγορά. Στρατηγικές συμμαχίες των μιντιακών οργανισμών. Ο ρόλος της διαφήμισης και των μετρήσεων στην αγορά των ΜΜΕ. Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην αγορά των ΜΜΕ. Οι οργανισμοί των ΜΜΕ ένα σύνολο συμβολαίων. Ανταγωνισμός μεταξύ των ΜΜΕ.